Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، هوشنگ نصیرزاده در خصوص وضعیت داریوش شجاعیان و اینکه سیدرضا افتخاری دیشب گفت که از یک میلیارد و 500 میلیون تومان پولی که باید به گسترش فولاد می‌دادیم، فقط 200 میلیون باقی مانده، اظهار داشت: ما از باشگاه استقلال چهار فقره چک داشتیم که سه چک با تأخیر بسیار زیاد پاس شد، چون چک‌ها همه فاقد موجودی بود و از طریق اسپانسر تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ آخرین 25 اسفند 96 بود که به ما گفتند پول‌مان را خرج سفر و مسابقات آسیایی در خارج از کشور کردیم و ما هم درک کردیم و گفتیم با اولین پرداختی شما از طریق اسپانسر مبلغ این چک را تامین کنید، چون ما هم در حال تسویه حساب با بازیکنان‌مان هستیم و روی این مبلغ حساب کردیم.

 

وی ادامه داد: من شخصا به باشگاه استقلال رفتم و با افتخاری صحبت کردم. او به من گفت که به محض اینکه به باشگاه پول تزریق شود، پول ما پرداخت می‌شود. به نظرم صحبت‌های افتخاری کاملا صادقانه بود، اما الان رسیدیم به جایی که بیش از چهار ماه از تاریخ چک گذشته و ما با برخی از بچه‌ها تسویه حساب نکردیم و همین امر باعث شد حتی بعضی از بازیکنان ما فسخ قرارداد کنند. بعد از آنکه ما به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کردیم، باشگاه استقلال بدون هماهنگی با ما و بدون اینکه چک را از ما بگیرد، 100 میلیون به حساب واریز کرد. این موضوع باعث شد که ما امروز 100 میلیون را به حساب باشگاه واریز کنیم، ما که بازیکن نبودیم که بخواهند تخفیف بگیرند. ما مدت زیادی با باشگاه استقلال همکاری کردیم. تمام چک‌ها با تاخیر زیاد پرداخت شد، ما هم براساس آداب و رسوم باشگاه‌داری مراعات کردیم. مشکلی که در باشگاه استقلال وجود دارد، این است که یک ساختمان چند طبقه در اختیارشان هست کارمندان زیادی دارند ولی نامه‌ها را جواب نمی‌دهند. آداب اداری ایجاب می‌کند که پاسخ نامه را بدهند، عدم پاسخ به نامه‌ها توهین و بی‌احترامی است و آنها هیچگاه مکاتبات ما را پاسخ ندادند.

 

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز افزود: طبق قرار ما با باشگاه استقلال، گفتیم اگر یکی از چک‌ها پاس نشود آن بخش از چک‌هایی که پرداخت شده به عنوان غرامت ضبط می‌شود و بازیکن باید به باشگاه برگردد. حتی به ما گفتند که «100 میلیون تومن را برنگردانید، چون به عنوان مالیات از حساب ما برداشت می‌شود.» هواداران استقلال باید حواسشان باشد که این موضوع حرفه‌ای است و ما بین باشگاه استقلال و پرسپولیس، استقلال را انتخاب کردیم، چون در آن زمان پرسپولیس هم خواهان شجاعیان بود. ما آن موقع خوب بودیم ولی الان که می‌گوییم پول‌مان را بدهید، آدم بدی شدیم. اگر شجاعیان دچار مصدومیت نمی‌شد، یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی بود و درآمد زیادی به باشگاه استقلال واریز می‌شد.

 

نصیرزاده درباره با این موضوع که بعد از عدم واگذاری مالکیت باشگاه به فردوسی مالک باشگاه نفت به دلیل ارائه ندادن ضمانت مالی، تکلیف باشگاه گسترش چه می‌شود، گفت: من تصمیم گیرنده در حوزه انتقال باشگاه نیستم، گسترش مشکلی برای حضور در لیگ ندارد، یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که نباید اعضای هیئت مدیره دو باشگاه (تراکتورسازی و گسترش فولاد) یکی باشد. طرحی در دست تهیه است که اگر کار انتقال صورت نپذیرفت، هیئت مدیره کاملا عوض شود، چون تمرکز آقای زنوزی روی تراکتورسازی است. الان وزارت ورزش با دو تیم در مسابقات لیگ حضور دارد ولی با دو هیئت مدیره و مدیرعامل متفاوت و مشکلی هم در این رابطه وجود ندارد.

 

وی درباره لغو دیدار سوپرجام اظهار داشت: این دیدار باید بعد از مسابقات جام حذفی و لیگ برگزار می‌شد. الان فاصله زیادی افتاده، استقلال اشکالاتی آورده که بازیکنانش نبودند و استراحت می‌کردند. بازی دو تیم هم سنتی است و باخت و برد خیلی تاثیر دارد، هر دو تیم می‌خواهند با تمام توان شرکت کنند. موضوع مهم این است که مسئول تاریخ گذاری مسابقات سازمان لیگ برتر است. جالب است که بدانید با استفاده تکنولوژی و اخبار هواشناسی سایت‌های بین المللی، تاریخ‌ها و ساعت بازی‌ها دقیقا مشخص می شود که با اوضاع جوی تداخل پیدا نکند. وقتی یک تاریخی به یک تیم اعلام می شود، تاخیر بدون رضایت دو باشگاه خلاف صلابت فدراسیون و سازمان لیگ است و یک طرف نمی‌تواند تاریخ را عوض کند. وقتی شما اعلام می‌کنید که در این تاریخ نمی توانید شرکت کنید، دقیقا به مفهوم انصراف در همان تاریخ است و زمانی که باشگاه مقابل این تغییر را قبول نکند، سازمان لیگ هم نمی‌تواند به درخواست یک طرف تاریخ را عوض کند، زیرا متهم به جانبداری می شود. از طرفی دیگر هم برخی از افراد در بیرون فدراسیون به عنوان حقوقدان اظهارنظر می‌کنند که کمیته انضباطی باید نتیجه را 3 بر صفر اعلام کند، در حالی که این تنها نتیجه‌ای است که به دلیل عدم حضور یک تیم در مسابقه توسط برگزارکننده مسابقه تعیین می شود نه کمیته انضباطی. هم اکنون نیز پرونده به کمیته انضباطی ارسال شده تا برای آن جریمه تعیین کنند نه تغییر نتیجه مسابقه و تاریخ برگزاری آن.

 

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان گفت: من دیشب به محض اطلاع از استعفای افتخاری برای او نامه نوشتم و بابت خدمات صادقانه‌ای که به باشگاه داشتند، تشکر کردم.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رضا افتخاری داریوش شجاعیان هوشنگ نصیرزاده پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898801

دیگر خبرها

  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!