Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@09:50:36 GMT

رول بادمجان پنیری+دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۹۰۸۶

رول بادمجان پنیری+دستور تهیه

رکنا: رول بادمجان یک غذای متنوع در هنر آشپزی است.

مواد لازم

3 عدد بادمجان قلمی بی دانه

50 گرم برگ ریحان

1 حبه سیر

30 گرم مغز آفتاب گردان

روغن زیتون به مقدار لازم

نمک و فلفل به مقدار لازم

12 ورق پنیر ورقه‌ای پستو

گوجه فرنگی مینیاتوری مقداری برای سرو

طرز تهیه رول بادمجان با پنیر پستو

بادمجان‌ها را به صورت ورقه‌های طولی نازک برش بزنید و در ظرفی حاوی آب و نمک بریزید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند تا تلخی آنها گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس آبکش کنید و با دستمال خشک کنید.

یک تابه برداشته و مقداری روغن داخل آن بریزید. بعد از این که روغن داغ داغ شد، ورقه‌های بادمجان را سرخ کنید تا نرم شوند و روی حوله کاغذی بچینید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

ریحان، سیر و مقداری نمک و فلفل و روغن زیتون را داخل غذاساز کاملا پوره کنید. سپس دانه آفتاب گردان را اضافه و کمی مخلوط کنید تا دانه‌ها ریز شوند.

ورقه‌های بادمجان را داخل یک سینی پهن کنید. مخلوط ریحان، سیر و مقداری نمک و فلفل، روغن زیتون و دانه آفتاب گردان روی ورقه‌های بادمجان بریزید و به صورت یکنواخت پخش کنید.

پنیر ورقه‌ای پستو را به صورت نواری برش دهید و روی ورقه‌های بادمجان بچینید. بادمجان را رول کنید سپس به کمک خلال چوبی مواد را محکم رول کنید. رول‌ها را داخل ظرف مناسب بچینید و با گوجه گیلاسی تزیین کنید. می‌توانید مقداری پنیر نیز روی آن‌ها رنده کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت روغن زیتون گوجه فرنگی مغز روغن داغ هنر عکس قتل ایران فیلم حوادث تهران حوادث اخبار تهران دختر آزار و اذیت دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چربی‌سوزی مؤثر با این ۵ ماده غذایی

به گزارش خبرآنلاین، برای چربی‌سوزی اصولی، ترکیبی از یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و به‌کارگیری عادات سالم در سبک زندگی ضروری است. هم‌چنین برخی مواد غذایی چربی‌سوز با دارا بودن مواد مغذی خاص به کاهش چربی و کاهش وزن کلی کمک می‌کنند:

۱) تخم‌مرغ

تخم‌مرغ سرشار از کولین است و در متابولیسم چربی نقش دارد. خوردن تخم‌مرغ می‌تواند با ایجاد حس سیری، احتمال پرخوری در طول روز را کاهش دهد.

۲) آجیل

آجیل‌ها منبع پروتئین و چربی‌های سالم هستند؛ همین ویژگی آنها را به یک میان‌وعده مغذی تبدیل می‌کند که برعکسِ ارزش غذایی بالا، دارای کالری پایینی هستند و گزینه مناسبی برای کاهش وزن به شمار می‌آیند.

۳) روغن زیتون

روغن زیتون، سرشار از چربی‌های تک غیراشباع یا چربی‌های سالم و اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ است و با افزایش سوخت‌وساز بدن، باعث چربی‌سوزی می‌شود. این روغن به جنگ کلسترول بد می‌رود و با کاهش آن، فرآیند چربی‌سوزی را آغاز می‌کند.

۴) اسفناج

اسفناج یکی از بهترین سبزیجات برای کاهش وزن است که کالری ناچیزی دارد. فیبر موجود در اسفناج باعث هضم بهتر غذا و ایجاد احساس سیری می شود.

۵) گوجه‌فرنگی

گوجه فرنگی سرشار از ترکیبات بتاکاروتن، لیکوپن و لوتئین است که مصرف این ترکیبات با کاهش تجمع چربی احشایی در ارتباط است و با بیماری‌های مزمن مرتبط با چاقی مبارزه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، این هشت نوع سبزیجات را بخورید

منبع: eatthis

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1886540

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک ترفند فوق‌العاده ساده برای سفید کردن ماهیتابه
  • دانه‌هایی که با رنج بدست آمده اند را دور نریزیم + فیلم
  • کاهش فوری تب در منزل
  • برای ساختن انسان باید محیط متناسب و سالم به وجود آورد
  • راز‌هایی درباره کیک پنیری که تا بحال نشنیده‌اید
  • چربی‌سوزی مؤثر با این ۵ ماده غذایی
  • قهوه تخصصی یا قهوه تجاری: کدام قهوه انتخاب بهتری است؟
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی با این دانه خوراکی
  • شیر برنج بدون خامه بهترین گزینه برای کسانی که رژیم دارند