Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@02:23:49 GMT

زلزله زدگان خراسان شمالی امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۹۲۴۹

زلزله زدگان خراسان شمالی امدادرسانی شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  با اشاره به خدمات امداد و نجات در «سنخواست» استان خراسان شمالی، افزود: «135 آسیب دیده در مناطق زلزله زده از خدمات امدادی و اسکان اضطراری بهره مند شدند.»
زمین لرزه ای دو روز قبل _سه شنبه_ به قدرت 4.9 در امواج درونی زمین ریشتر ساعت 8 و 28 دقیقه بخش سنخواست شهرستان جاجرم خراسان شمالی را لرزاند که با خسارت هایی در مناطق روستایی همراه بود همچنین زمین لرزه دیگری به بزرگی 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ریشتر عصر روز گذشته - چهارشنبه- در ساعت 16 و 47 دقیقه و 53 ثانیه، این منطقه را لرزاند.

سلیمی با اشاره به وقوع چهار پس لرزه در منطقه زلزله، گفت: «٢ روستای قلی و کلاته ترک ها آسیب دیده اند و 30 چادر اسکان، 60 تخته پتو و 60 دستگاه موکت میان آسیب دیدگان توزیع شده است.»

او  با اشاره به ارائه خدمات امدادی در سیل و آبگرفتگی طی 24 ساعت گذشته، گفت: «چهار روستا در خراسان شمالی و کرمان درگیر سیل و آبگرفتگی بودند و 62 تن از خدمات امدادی و اسکان اضطراری بهره مند شدند.»
او با اشاره به خدمت رسانی 56 امدادگر و نجات گر در سیل و آبگرفتگی، افزود: «9 چادر اسکان و 72 تخته پتو میان سیل زدگان این مناطق نیز توزیع شده است.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات جمعیت هلال احمر خدمت رسانی خراسان شمالی زلزله سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر