Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@23:32:49 GMT

حذف کیانی از تورنمنت تکواندوی کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۹۳۸۳

حذف کیانی از تورنمنت تکواندوی کره جنوبی

تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران با شکست در دومین مبارزه خود، از دور رقابت‌های تکواندوی «ججو» در کره جنوبی کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین‌المللی تکواندو "ججو" در کره جنوبی از صبح دیروز با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی بانوان ایران نیز به منظور کسب آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، در این مسابقات حضور یافته است.

به این ترتیب از صبح امروز در روز دوم این مسابقات، ناهید کیانی تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی بانوان به عنوان تنها نماینده ایران در روز دوم مسابقات مقابل رقبای خود به روی شیاپچانگ رفت که با شکست در مبارزه دوم، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کیانی در نخستین مبارزه خود "جسیکا کانابال" را پیش رو داشت که با حساب ۱۵ بر ۵ نماینده فیلیپین را از پیش رو برداشته و راهی مرحله یک هشتم شد. اما در دومین مبارزه خود با حساب ۳۳ بر ۲۲ نتیجه را به "تان" تکواندوکار چینی واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تا پایان مسابقات امروز،‌تعداد نمایندگان به میدان رفته ایران به دو تکواندوکار رسید که نتیجه تلاش آنها یک مدال نقره توسط مریم ملکوتی‌خواه در وزن ۴۶- کیلوگرم است.

اسامی تکواندوکاران حاضر در ترکیب تیم ملی بانوان برای شرکت در این مسابقات به قرار زیر است: وزن ۴۶- کیلوگرم، مریم ملکوتی‌خواه وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی وزن ۵۳- کیلوگرم، الهه شیدایی وزن ۵۷- کیلوگرم،‌پریسا جوادی وزن ۶۲- کیلوگرم، زهرا شیدایی وزن ۶۷- کیلوگرم، کیمیا علیزاده وزن ۷۳- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی وزن ۷۳+ کیلوگرم، اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل هدایت تیم ملی تکواندوی بانوان ایران را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، ریحانه فولادی و زهرا حاجی‌وند به عنوان مربی در اختیار دارند.

زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز لغو شد.


امابا توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسوولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دبی سفر خواهند کرد و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد