Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:00:56 GMT

شکارچیان غیر مجاز در اردستان و قمیشلو دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۹۴۲۵

شکارچیان غیر مجاز در اردستان و قمیشلو دستگیر شدند

اصفهان- ایرنا - 2 شکارچی غیر مجاز در هفته جاری در محدوده مناطق حفاظت شده و حیات وحش اردستان و پناهگاه قمیشلو از توابع استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ماموران این یگان در اردستان با همکاری پلیس اطلاعات وامنیت نیروی انتظامی پس اخذ حکم قضایی بازرسی از یک باب منزل در این شهرستان موفق شدند مقداری گوشت قوچ یا میش وحشی ، یک قبضه سلاح گلوله زنی ، یک قبضه سلاح 2 لول وتعدادی فشنگ کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی جمشیدیان افزود: همچنین با تلاش محیط بانان اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو در بازرسی از منزل یکی ازمتخلفان شکار و صید در مجاورت این منطقه ، مقادیری گوشت آهو همراه با یک دستگاه موتورسیکلت تریل قاچاق، یک قبضه سلاح قاچاق ، پروژکتور و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.
وی گفت: دستگیر شدگان برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
اردستان با 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است وتا کنون نزدیک به 450 گونه جانوری در این شهرستان شناسایی شده است.
منطقه شکار ممنوع خارو و کهیاز در اردستان محل زندگی گونه های مختلف جانوری از قبیل کل و بز، قوچ و میش، آهو، گرگ و کفتار، روباه و گربه شنی، کاراکال، گربه وحشی و پرندگان است.
پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو نیز با مساحت 113 هزار هکتاردر 45 کیلومتری شمال غرب شهر اصفهان قرار دارد.
این منطقه دارای انواع وحوش به خصوص آهوی ایرانی و نیز قوچ و میش است.
8114/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محيط زيست شكارچي غير مجاز استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا یاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز پنجشنبه گذشته (۲ فروردین) در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور ۲ نفر از اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی، در یکی از تفرجگاه‌های این شهرستان، که با حالت غیر طبیعی، برای شهروندان، ایجاد مزاحمت می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله واحد گشت انتظامی کلانتری ۲۲ ظفر، به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این اراذل و اوباش، به محض مشاهده عوامل گشت انتظامی، با سلاح سرد در اختیار، به سمت آنان حمل ور شدند که پلیس نیز به منظور دفاع از خود، با رعایت قانون بکارگیری سلاح، ۲ نفر از آنان را زمین گیر، و جهت انجام اقدامات درمانی، به یکی از بیمارستان‌های شهرستان انتقال داد که که در حال حاضر، حال عمومی آنان مساعد است.

وی گفت: امنیت شهروندان، خط قرمز است و پلیس با افرادی که با انجام اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه، به این امنیت خدشه وارد کند، با اقتدار، برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6062683

دیگر خبرها

  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • ۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند