Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:45:15 GMT

فرماندار تنکابن از بانکها انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۹۶۹۶

فرماندار تنکابن از بانکها انتقاد کرد

خبرگزاري آريا - نوشهر- ايرنا - فرماندار تنکابن از آنچه که بهانه تراشي بانک هاي اين شهرستان در پرداخت تسهيلات اشتغالزا ناميد انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، سيد امير حسيني جو روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان از مديران بانک هاي عامل خواست تا هر چه سريع تر نسبت به پرداخت اين تسهيلات به منظور افزايش اشتغال و کارآفريني تاکيد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت که در طرح ` کارا ` » دولت اعتباراتي زيادي را در اختيار بانک ها قرار داده تا پس از تشخيص کارگروههاي تخصصي در شهرستان و استان به افراد واجد صلاحيت پرداخت شود ، ولي متاسفانه در مرحله پرداخت ، بانک ها به بهانه هاي مختلف ممانعت ايجاد مي کنند.
فرماندار تنکابن افزود : همين برخورد بانکها سبب شده تا تسهيلاتي که دولت براي اشتغال آفريني اختصاص داده به متقاضيان نرسد .
حسيني جو با اشاره به شرايط کنوني کشور گفت : در شرايطي که دشمنان جمهوري اسلامي هم قسم شده اند تا به اقتصاد کشور خدشه وارد کنند، اينگونه بهانه تراشي ها غير قابل قبول است و بايد همکاري هاي بيشتري در اين زمينه صورت گيرد.
وي همچنين از عملکرد برخي مديران شهرستان انتقاد کرد و هشدار داد : مديران دستگاههاي اجرايي که از قدرت لازم براي اداره امور و خدمات رساني مطلوب به مردم برخوردار نيستند بايد هر چه سريع تر جانشين خود را معرفي کنند.
او افزود : در شرايطي که کشور با مشکلات زيادي مواجه است نمي توان با تعارف بازي مديريت کرد و بنا بر اين مديران بايد تلاش خود را در خدمت رساني به مردم مضاعف نمايند.
مدير امور آب و فاضلاب تنکابن نيز در اين جلسه به بيان دلايل قطعي مکرر آب آشاميدني در اين شهرستان گفت : متاسفانه برق 24 حلقه چاه قابل برداشت آب آشاميدني اين شهرستان وابسته به شبکه برق سراسري است که با قطع آن و طولاني بودن بسياري از خطوط شبکه ، در توزيع با مشکلاتي مواجه مي شويم.
مهرداد مقدس خو تعداد ديزل ژنراتورهاي موجود در چاه ها را تنها 7 دستگاه اعلام کرد و افزود : فرسودگي بسيار زياد شبکه توزيع باعث شد که در تابستان امسال در برخي نقاط تا 48 ساعت قطعي آب داشته باشيم.
وي اظهار داشت : به دليل فرسوگي زياد شبکه توزيع در اين شهرستان تنها در سال 96 دو هزار و 360 مورد و در سه ماهه امسال 520 مورد اتفاقات شبکه توزيع داشتيم که بسيار زياد است و بايد اصلاح شود.
به گفته مقدس خو ، قيمت تمام شده تامين هر متر مکعب آب آشاميدني در اين شهرستان حدود يک هزار و 200تومان است اما مردم تنها 350 تومان آب بها پرداخت مي کنند.
شهرستان 165 هزار نفري تنکابن در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال