Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تعیین زمان آغاز صید میگو در کمیته مدیریت صید استان خبر داد و گفت: صید میگو برای قایق‌ها از سوم مرداد و لنج‌ها از پنجم مرداد در آب‌های خلیج فارس محدوده استان بوشهر آغاز می‌شود. ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ استانها بوشهر نظرات

عباسعلی زنده‌بودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از تشکیل جلسه کمیته‌ مدیریت صید برای تعیین زمان صید میگو  در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت:برای پایش ذخایر میگو در آب‌های ساحلی استان سه گشت تحقیقاتی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمانی که اندازه 70  درصد نمونه میگوهای بررسی شده در این گشت‌های پژوهشی بیش از 12 سانتیمتر باشد، صید آزاد می‌شود گفت:کمیته مدیریت صید پس از بررسی گشت‌های تحقیقاتی زمان صید میگو در استان بوشهر از سوم مرداد ماه برای قایق‌ها و پنجم مرداد برای لنج‌ها تعیین کرد.

وی با بیان اینکه قایق‌های صیادی مانند سال‌های گذشته زودتر از لنج‌داران صید میگو را آغاز می‌کنند تصریح کرد: قایق‌هایی که دارای مجوز صید میگو هستند سوم مرداد و لنج‌های صیادی نیز پنجم مرداد ماه صید میگو را در آبهای استان بوشهر آغاز می‌کنند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از پایان اجرای طرح دریابس همزمان با آغاز صید میگو  خبرداد و خاطر نشان کرد: طرح دریابست یا ممنوعیت صید که برای حفظ ذخایر آبزیان در آب‌های استان بوشهر آغاز شده بود سوم مرداد به پایان می‌رسد.

زنده‌بودی با تاکید بر صید میگو با مشارکت شناورهای دارای مجوز صید افزود: پارسال هشت هزار صیاد استان بوشهر با 990  قایق و لنج در این عرصه شیلاتی مشارکت و یک‌هزار 680 تن میگو صید کردند.

وی میگوی ببری سبز را بهترین گونه میگوی خلیج فارس دانست و  تصریح کرد: بیش از 70  درصد ذخایر میگوی استان بوشهر از نوع ببری سبز است که بهترین میگوی خلیج فارس به شمار می‌رود.

مدیرکل شیلات استان با درخواست از صیادان برای پرهیز از صید در مناطق ممنوعه گفت: مناطق ممنوعه که زیستگاه نوزادگاه‌های میگو است شامل محدوده نیروگاه اتمی، دلوار و  عمق کمتر از 5 متر، اطراف مُطاف، عمق  کمتر از 10 متر و زیست گاه‌های مصنوعی شامل مُنگُف، یَروَل، گناوه، دیر و جزیره خارک و منطقه خور ایاز در شهرستان دیر، تا شعاع نیم مایلی است.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش وبدا، سامانه انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فعال خواهد شد.

دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اشاره شده با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

زمانبندی سامانه انتقال دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳: ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم

شنبه ۲ تیر تا شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو

یکشنبه ۱۷ تیر تا یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳: رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبداء

دوشنبه ۱ مرداد تا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو

چهارشنبه ۱۷ مرداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳: بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد و تایید نهایی و تثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد

سامانه میهمانی در طول نیمسال تحصیلی فعال بوده و نیازی به رعایت این جدول زمانبندی نیست.

همچنین با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته به عهده کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت خواهد بود.

در دانشگاه‌هایی که سامانه انتقال در موعد مقرر فعال نیست، مسؤولیت به عهده همان دانشگاه بوده و از ارجاع هرگونه مکاتبه اداری و یا دانشجو به وزارت بهداشت جهت اخذ مجوز خارج از سامانه خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس