Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته نقل و انتقالات، اطلاعیه شماره 2 خود را در خصوص نقل و انتقالات پنجره تابستانی فصل ۹۸ – ۹۷ صادرکرد.

طرفداری- کمیته نقل و انتقالات اطلاعیه شماره 2 خود را در خصوص نقل و انتقالات پنجره تابستانی فصل ۹۸ – ۹۷ صادر کرد.بر این اساس، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

۱ - تا تاریخ ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ، باشگاه های لیگ برتری زیر دارای حکم قطعی و لازم الاجرا که منجر به حل و فصل نگردیده باشد، نبوده و مجوز لازم در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را از کمیته وضعیت اخذ نموده اند :

۱ – باشگاه فولاد خوزستان 
۲ – باشگاه ذوب آهن اصفهان
۳ – باشگاه صنعت نفت آبادان
۴ – باشگاه پیکان
۵ – باشگاه سایپا 

۲ – تا تاریخ ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ، باشگاه های زیر دارای حکم یا احکام قطعی و لازم الاجرا از کمیته وضعیت می باشند و تا حل و فصل پرونده ها، امکان صدور مجوز از سوی کمیته وضعیت جهت ثبت قرارداد بازیکنان جدید، برای آنها وجود نخواهد داشت : 
۱ – باشگاه نفت مسجد سلیمان
۲ – باشگاه پدیده مشهد
۳- باشگاه سپاهان اصفهان
۴ – باشگاه پرسپولیس ( مطابق رای فیفا نیز از ثبت قرارداد بازیکن جدید محروم است ) 
۵ – باشگاه تراکتورسازی
۶ – باشگاه استقلال 
۷ – باشگاه گسترش فولاد تبریز
۸ – باشگاه نساجی مازندران
۹ – باشگاه سپیدرود رشت
۱۰ – باشگاه استقلال خوزستان
۱۱ – باشگاه پارس جم جنوبی 
۳ – بدیهی است که باشگاه های بدهکار قید شده در بند ۲ این اطلاعیه، چنانچه تا پایان مهلت نقل و انتقالات آغاز فصل ۹۷-۹۸ اقدام به حل و فصل پرونده های خود ننمایند، صدور مجوز از سوی کمیته وضعیت جهت ثبت قرارداد بازیکنان جدید، برای آن باشگاه ها در این پنجره نقل و انتقالات ، امکان پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در تلاش برای رهایی از منطقه خطر جدول و رسیدن به امتیازات بقا است، این هفته در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان در استادیوم نقش جهان قرار خواهد گرفت.

با اعلام داوران این هفته، مشخص شد که حسن اکرمی قضاوت جدال شاگردان ژوزه مورایس با سیروس پورموسوی را برعهده خواهد داشت.

با این حال اکنون باشگاه استقلال خوزستان در نامه‌ای به کمیته داوران با اشاره به اتفاقاتی که قضاوت اکرمی طی دیدارهای گذشته این تیم شکل داده، خواهان تغییر وی شده است.

باشگاه استقلال خوزستان با ارائه مستنداتی در این خصوص و اشاره به چند قضاوت جنجالی این داور علیه این باشگاه، از کمیته داوران درخواست کرده با توجه به اهمیت بازی و شرایط جدول و رقابت برای کسب امتیاز، نسبت به تغییر داور اقدام کنند.

گلایه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی باشد که چند اشتباه سریالی از سوی اکرمی در نهایت با شکست این آبی‌های جنوبی نیز همراه شد. اشتباهاتی که در آن مقطع واکنش کمیته داوران و رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان اداری وقت فدراسیون را نیز به همراه داشت. اکرمی در دیدار مقابل ماشین سازی و همچنین هوادار تهران نیز اعتراض این تیم را در گذشته بهمراه داشته و اکنون باید دید در این جدال حساس و با توجه به اعتراض صورت گرفته، کمیته داوران چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان