Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی خط انتقال و نصب شیرهای برداشت در سطح شهر اردستان با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال بصورت مشارکتی آغاز می شود .

ناصر اکبری در مراسم افتتاح راه اندازی آب انبار مسجد جامع اردستان به عنوان یک محل برداشت آب شیرین با بیان اینکه برای  مرمت و راه اندازی این آب انبارو نصب تجهیزات مورد نیاز 500میلیون ریال هزینه شده است افزود : راه اندازی دو انبار دیگر در محله های راهمیان و مون اردستان نیز در برنامه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از طرح بازآفرینی مسجد جامع اردستان بااشاره به اجرای عملیات اصلاح شبکه انتقال به طول2400متروتعویض50 موردانشعاب مشترکین این منطقه با صرف اعتباری افزون بر2میلیاردو500میلیون ریال گفت:برای تسریع دراجرای عملیات بازآفرینی محدوده مسجد جامع اردستان،عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب این منطقه به طول 500متر و اختصاص اعتباری افزون بر2 میلیارد ریال در چند روز آینده آغاز می شود .

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همچنین به درخواست شورای شهر و شهرداری اردستان برای اجرای شبکه انتقال و نصب شیرهای برداشت آب شیرین در سطح شهر اردستان اشاره کردوگفت: عملیات نقشه برداری اجرای این طرح به طول 11 کیلومتر از هفته آینده شروع و نصب دوازده شیر برداشت با صرف اعتباری افزون بر 15میلیارد ریال بصورت مشارکتی با شهرداری اردستان انجام می شود.

      

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان آب و فاضلاب آب انبار اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان

ایسنا/یزد مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد از ورود و رسیدگی به حدود ۱۲ هزار فقره پرونده در این اداره کل طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده و بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره به اداره اجرای احکام ارسال شد.

«سید محمدمهدی مهاجریان مقدم» درخصوص آمار و عملکرد سال گذشته تعزیرات حکومتی استان، گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در سال گذشته به ۱۱هزار و ۷۴۴ فقره پرونده رسیدگی کرده است.

وی افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۹ پرونده مختومه شده که مربوط به سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و پرونده های قاچاق کالا و ارز بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: سال گذشته تعداد پنج هزار و ۳۳۸ فقره پرونده به اداره اجرای احکام ارسال شده که از این تعداد پنج هزار و ۱۴۹ فقره پرونده، اجرا و مختومه شده است.

مهاجریان مقدم تصریح کرد: در این مدت بیش از سه هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وارد اجرای احکام شده، که از این میزان بیش از هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از جریمه وصول و  به حساب خزانه واریز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از کل وصولی‌ها مربوط به خسارت در حق شکات پرونده بوده که در این اداره کل پس از اجرای حکم به شاکیان برگردانده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی یزد، مهاجریان مقدم در پایان نیز گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۴۱۹ تیم گشت مشترک اعزام شده که دو هزار و ۵۴۹ مورد بازرسی داده و منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ میلیون نتر مکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در استان
  • آیا بستن شیر رادیاتور پکیج در تابستان ضروری است
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟/ ارتقا و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در استان
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا