Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير عامل بانک ملّي ايران در تماس با رئيس و کارکنان شعبه نعمت آباد اين بانک که روز گذشته مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته بود، از تلاش همکاران شعبه براي حفظ اموال بانک و مردم تقدير کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمدرضا حسين زاده در اين تماس تلفني با بيان اين که همه کارکنان بانک ملّي ايران اموال بانک و مردم را همچون دارايي خود محافظت مي کنند، اظهار کرد: غيرت و مردانگي کارکنان بانک ملّي ايران همواره زبانزد بوده و ستودني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه کارکنان بانک ملّي ايران حساسيت ويژه اي به امانت داري و حفظ اموال مردم دارند، ادامه داد: اتفاق اخير در شعبه نعمت آباد، بار ديگر بزرگ منشي و شايستگي هاي کارکنان بانک را نشان داد.
مديرعامل بانک ملّي ايران همچنين با تجليل از فداکاري هاي همه کارکنان بانک به ويژه همکاران شعبه نعمت آباد، بر لزوم تقدير شايسته از همکاراني که در سرقت مسلحانه اخير فداکاري و از اموال بانک و مردم به خوبي محافظت کردند و امانت دار خوبي بودند، تاکيد کرد.
روز گذشته سارقي که اقدام به سرقت مسلحانه از شعبه نعمت آباد بانک ملّي ايران کرده بود، با هوشمندي و درايت کارکنان شعبه و حضور به موقع و سريع مأموران نيروي انتظامي پيش از فرار دستگير و تحويل مقام هاي انتظامي و قضايي شد.
خوشبختانه‎در اين حادثه، آسيبي به کارکنان و مشتريان شعبه نرسيد و پولي نيز مورد سرقت قرار نگرفت. در پي وقوع اين اتفاق، محمود شايان عضو هيأت مديره بانک ملّي ايران نيز با حضور در شعبه نعمت آباد ضمن ديدار با کارکنان شعبه و تقدير از خدمات کارکنان آن شعبه، راهکارهايي براي توسعه خدمت رساني به مشتريان ارائه کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود

صابر علیدادی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد: نصب و راه اندازی بزرگترین آب شیرین کن خوزستان، در آبادان  در مراحل پایانی است.

به گفته این مسئول راه اندازی این آب شیرین کن ، تاثیر زیادی در کیفیت آب شرب این شهرستان خواهد گذاشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همچنین اجرای این طرح را نوید بخش توسعه صنعت آب خوزستان خواند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد