Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دادگاه عالي پاکستان تاکيد کرد آزادي نواز شريف نخست وزير برکنار شده اين کشور تا قبل از برگزاري انتخابات پارلماني امکان پذير نيست.
به گزارش خبرگزاري آريا، دادگاه عالي پاکستان با رد درخواست وکلاي خانواده «نواز شريف» اعلام کرد: «نوازشريف» و دخترش «مريم نواز» نمي‌توانند تا قبل از برگزاري انتخابات 25 ژوئيه در رقابت‌هاي سياسي شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين دادگاه همچنين محاکمه نواز شريف و دخترش را به مدت ده روز به تعويق انداخت.
بر اساس اين گزارش، تاکنون مريم نواز نتوانسته بي‌گناهي خود در پرونده پولشويي با استفاده از مدارک جعلي را ثابت کند، همچنين نواز شريف نيز نتوانسته است براي تبرئه خود در زمينه خريد آپارتمان‌هاي مجلل در لندن دليل قانع کننده به دادگاه ارائه کند.
تاکنون دادگاه پاکستان وثيقه اي را براي آزادي موقت نواز شريف و مريم نواز نپذيرفته است.
شرکت نکردن مريم نواز کانديداي قدرتمند حزب مسلم ليگ نواز در انتخابات موجب تضعيف اين حزب به ويژه در لاهور مرکز ايالت پنجاب خواهد شد.
آزاد نبودن نواز شريف براي سرپرستي فعاليت سياسي حزب مسلم ليگ نيز رقابت سياسي اين حزب در انتخابات آتي را به چالش کشيده است.
نواز شريف و دخترش هفته گذشته به محض ورود به فرودگاه لاهور توسط نيروهاي اداره بازرسي پاکستان دستگير شدند.112/140

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند