Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:04:53 GMT

هیجان انگیز ترین قایق بادی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۲۸۶

هیجان انگیز ترین قایق بادی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک قایق بادی مدرن و زیبا، باوجود کوچک بودن، فضای راحتی و دلنشینی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این قایق تک نفره، از به یک موتور قدرتمند مجهز است و علاوه بر تفریح، وسیله‌ای مناسب برای ماهیگیری محسوب می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب ظهر سه‌شنبه در بازدید از پایانه مسافربری دریایی بوشهر اظهار کرد: رعایت تمام نکات ایمنی در زمینه گردشگری دریایی و همکاری با مسئولین بدون شک سفری خاطره‌انگیز و دور از هر حادثه را رقم می‌زند.

وی تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در ارائه خدمات امداد دریایی در خلیج‌فارس سامانه تلفنی ۱۵۵۰ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شرایط اضطرار دریایی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به صدور مجوز فعالیت ۱۵۹ موتور لنج سنتی و قایق تفریحی برای گردشگری دریایی در سواحل استان افزود: برای ایام نوروز تاکنون مجوز فعالیت ۱۲ موتور لنج سنتی و ۱۳۷ قایق تفریحی برای فعالیت در طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر صادر شده است.

شکیبی‌نسب با اشاره به فعالیت ۴۰ قایق گردشگری مجاز با عنوان تاکسی دریایی در ایستگاه شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: این قایق‌های تفریحی علاوه بر داشتن تأییدیه بازرسی فنی و ایمنی دارای آرم شهرداری، تجهیزات ایمنی مناسب مانند جلیقه و حلقه نجات، جعبه کمک‌های اولیه است و به‌صورت مستمر تحت نظارت بازرسان بنادر استان بوشهر قرار دارند.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری گردشگران برای قرار نگرفتن در دام افراد سودجو تصریح کرد: گردشگران در دریافت خدمات دریایی از قایق‌های بدون مجوز و مکان‌های غیرمجاز اجتناب کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه قایق‌های غیرمجاز فاقد پوشش بیمه‌ای هستند تأکید کرد: استفاده از این قایق‌ها عواقب ناگواری در پی دارد و حتی می‌تواند منجر به پیگیری قضائی شود.

وی استفاده از جلیقه نجات هنگام استفاده از قایق و لنج‌های گردشگری دریایی را الزامی دانست و تصریح کرد: گردشگران در هنگام استفاده از شناورها در گردشگری دریایی باید از جلیقه نجات استفاده کنند و در صورت اقدام مالکان به سوار کردن افرادی بیش از ظرفیت، مخاطرات آن را متذکر شوند.

کد خبر 6062880

دیگر خبرها

  • (تصاویر) قایق‌ها در سواحل خزر
  • کاهش ۲۰ درصدی کانون‌های فرسایش بادی در برنامه هفتم
  • پایان یک بحث هیجان‌انگیز؛ سلب اعتبار از قدیمی‌ترین هرم جهان
  • ۳۰ میلیون هکتار از اراضی بیابانی تحت تاثیر فرسایش بادی است
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • نیسان روی ۳۰ خودرو جدید و هیجان‌انگیز کار می‌کند
  • قایقرانی در خیابان‌های اهواز!
  • ویدئو| قایق‌سواری در کوچه‌های اهواز!
  • فیلم/ قایق‌سواری در کوچه‌های اهواز
  • تصاویری جالب از قایق‌سواری در خیابان‌های اهواز پس از بارش‌های اخیر | ببینید