Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيمارستان شهيد ستاري قرچک با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، رييس ستاد اجراي فرمان امام(ره)، مدير عامل بنياد برکت، رييس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي و مقامات و مسئولان در روز پنج‌شنبه 28 تيرماه 1397افتتاح شده و با ايفاي نقش مؤثر هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد به بهره‌برداري مي‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، احداث بيمارستان شهيد ستاري قرچک ورامين با همکاري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و ستاد اجراي فرمان امام(ره) انجام شده و بهره‌برداري آن طي يک مناقصه بر عهده‌ي هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد قرار گرفته‌است. احداث اين بيمارستان توسط ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و بر اساس تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي مبني بر مشارکت ستاد در ساخت و تکميل 10 پروژه‌ي بيمارستاني در مناطق کم‌تر توسعه‌يافته کشور صورت‌گرفته‌است.
اين بيمارستان در زيربنايي به مساحت 8300 مترمربع و در4 طبقه بنا شده است و شامل کلينيک‌هاي تخصصي داخلي، جراحي، زنان و زايمان و کودکان و نوزادان، پد بالگرد امدادي هوايي و بخش‌هاي مراقبت‌هاي ويژه، CCU، NICU، ICU و داراي 4 اتاق عمل و بخش‌هاي جراحي و بستري داخلي، دياليز، راديولوژي، آزمايشگاه، داروخانه، اورژانس و ... است. همچنين در آينده امکان توسعه‌ اين بيمارستان 96تختخوابي وجود دارد. اين در حالي است که پيش از اين، شهر قرچک به رغم جمعيت 270هزار نفري، فاقد بيمارستان بوده و افتتاح بيمارستان شهيد ستاري، ضمن پوشش عمده‌ مشکلات بهداشتي و درماني مردم، به محروميت‌زدايي و اشتغال‌زايي در اين منطقه کمک خواهد کرد.
خاطر‌نشان مي‌سازد هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد، در راستاي تقويت مشارکت بخش خصوصي در حوزه سلامت و ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي، احداث شهرک‌هاي سلامت و 7000تخت بيمارستاني در شهرهاي مختلف ايران را در دستور کار قرار داده و هم‌اکنون بيمارستان خاتم قم، در 8 طبقه و با مساحتي بالغ بر 200 هزار متر مربع در يک مجتمع آموزشي درماني در شهرک سلامت خاتم، در حال ساخت است و بهار 1398 به بهره‌برداري خواهد رسيد. طراحي اين بيمارستان بر اساس آخرين استانداردهاي اروپا و در سه قطب آموزشي، سلامت-درماني و قطب خدمات-رفاهي انجام گرفته‌است.
هدف از احداث و بهره‌برداري از اين بيمارستان‌ها ارتقاي کيفيت بهداشت و سلامت عمومي و در دسترس قرار دادن خدمات درماني براي آحاد افراد جامعه است و به عنوان ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گروه مالي پاسارگاد، توسط هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد انجام‌ مي‌پذيرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد