Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - ترکیب پرسپولیس با جدایی 3 بازیکن و البته نامشخص بودن وضعیت وحید امیری با تفاوت‌هایی نسبت به لیگ هفدهم همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با جدایی صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و البته نامشخص بودن وضعیت تمدید قرارداد وحید امیری تا این لحظه با تفاوت‌هایی نسبت به لیگ هفدهم که با قهرمانی سرخ‌ها به پایان رسید، همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم البته با جذب سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی بار دیگر در نیم فصل و پشت سر گذاشتن دوران محرومیت با تفاوت همراه خواهد شد.

برانکو اما همچنان امیدوار است بتواند به همراه بازیکنان خود موفقیت دو فصل اخیر را تکرار کند. هرچند بزرگترین چالش آنها در شرایط فعلی روی نیمکت و بازیکن رزرو خواهد بود و اگر بتوانند از این بحران نیم فصلی با موفقیت خارج شوند با اضافه شدن این بازیکنان شرایط در ادامه مسابقات برای آنها مطلوب‌تر پیش خواهد رفت.

در ادامه به بررسی بازیکنان کنونی پرسپولیس در خطوط مختلف پرداخته شده است.


دروازه‌بان؛ سنگر امن با پدیده جام جهانی

شاید اگر بیرانوند هم به پیشنهادات خارجی خود پاسخ مثبت می‌داد، شرایط بیش از گذشته برای این تیم بحرانی پیش می‌رفت اما اکنون با ادامه همکاری پدیده جام جهانی برای فوتبال ایران در پرسپولیس، آنها در این پست به حاشیه امنیت مناسبی دست یافته‌اند. بیرانوند در طول دو فصل گذشته بیشترین آمار کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه را از آن خود کرده و شاید این اتفاق بار دیگر برای او تکرار شود.
نفر دوم در این پست بوژیدار رادوشوویچ است که با اختلاف نسبت به همتای خود کمترین شانس را خواهد داشت. عملکرد او در دیدارهای تدارکاتی چندان رضایتبخش نبود اما همانطور که گفته شد با حضور بیرانوند آنها مشکلی از این بابت در درون دروازه خود احساس نخواهند کرد.

خط دفاعی؛ دژ دفاعی پابرجا ماند

سیدجلال رهبر خط دفاعی پرسپولیس همچنان به کار خود با این تیم ادامه خواهد داد تا درصد موفقیت سرخ‌ها در این پست نیز افزایش یابد. با این حال آنها هجومی‌ترین، جوانترین، سرعتی‌ترین و تکنیکی‌ترین بازیکن خود در این پست را از دست داده‌اند. صادق محرمی راهی اروپا شده تا کیفیت خود را در لیگ کرواسی به رخ بکشد. با این حال ترکیب خط دفاعی پرسپولیس همچنان آنها را در شرایط برتری قرار خواهد داد. جایی که سیدجلال حسینی در کنار شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و محمد انصاری نفرات اصلی را تشکیل خواهند داد. شایان مصلح، محسن ربیع خواه نفرات رزرو این پست هستند. برانکو دو بازیکن جوان را در این پست در اختیار دارند و باید دید احسان حسینی که او را با سیدجلال حسینی مقایسه می‌کنند قادر به ارائه نمایشی قابل قبول برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود یا خیر. نکته اینکه برانکو از آدام همتی نیز برای حضور در پست دفاع راست نظر دارد و باید دید این مهاجم جوان فرصت تقابل با ماهینی را به دست خواهد آورد یا خیر.

خط هافبک؛ در انتظار حضور ستاره‌ها

برانکو در این پست دو بازیکن ستاره خود را از دست داده است. فرشاد احمدزاده با خصوصیات هجومی جالب توجه و گل‌های حساسی که برای این تیم به ثمر رساند در این فصل راهی لهستان شده و محسن مسلمان نیز علیرغم دستیابی به عنوان برترین پاسور لیگ با توجه به عدم هماهنگی رفتاری و تیمی از فلسفه برانکو خارج شد. در این خط اما پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی همچنان در اختیار دارد. کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی دو هافبک دفاعی پرسپولیس هستند. سعید حسین‌پور نیز در دیدارهای تدارکاتی در این پست نمایش خوبی از خود به جا گذاشت و ربیع خواه نیز دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد تا به رقابت در ترکیب اصلی خود را نزدیک کند.
بشار رسن، سیامک نعمتی، احسان علوان زاده، حمید طاهرخانی در کنار چند جوان دیگر در رقابت برای حضور در پست‌های دیگر هستند. این مهمترین پستی است که برانکو در صورت عدم تمدید قرارداد با وحید امیری با توجه به نیمکت نامطمئن خود با آن به مشکل برخواهد خورد. خصوصا اینکه سرمربی کروات سرخپوشان قصد دارد در بازگشت امید عالیشاه از این بازیکن در پست مهاجم سود ببرد تا فقر خط میانی پیش از حضور مهدی ترابی و سروش رفیعی کاملا به چشم بیاید.

همچنین در این لیست باید سروش رفیعی و مهدی ترابی را هم اضافه کرد که از نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه خواهند شد.

خط حمله؛ امیدوار به درخشش الماس سیاه و تکرار موفقیت آقای گل

در خط حمله پرسپولیس در حال حاضر علی علیپور و گادوین منشا به عنوان نفرات اصلی حضور دارند. برانکو قصد دارد از امید عالیشاه نیز در نیم فصل در پست تهاجمی سود ببرد. آنها البته محمد امین اسدی را به عنوان یکی از کشف‌های خود در اردوی تابستانی در اختیار دارند و می‌توانند روی او نیز حساب باز کنند. در نیم فصل نیز مهدی شریفی در صورت دستیابی به آمادگی لازم می‌تواند به این جمع اضافه شود. برانکو در صحبت‌های خود مدعی شده بود قصد دارد از ترابی در پست مهاجم استفاده کند. با این حال پرسپولیسی‌ها امیدوارند علیپور به عنوان آقای گل جوان و بی حاشیه‌شان باز در ترکیب بدرخشد و گادوین منشا نیز با تداوم درخشش خود در اردوی آماده‌سازی در لیگ هجدهم نیز به موفقیت دست یابد.

نقل و انتقالات احتمالی

برانکو اعلام کرده تا نیم فصل قصد جذب بازیکن دیگری ندارد و در شرایط فعلی تمام تمرکز آنها روی مذاکره با وحید امیری است. ستاره تیم ملی در جام جهانی روسیه اکنون با پیشنهادات مناسبی از دو لیگ ترکیه و قطر مواجه شده و طی روزهای اخیر مذاکرات شفاهی وکیلش با باشگاه در جریان است. در صورتی که سرخ‌ها موفق شوند این بازیکن را در اختیار بگیرند شاید موفقیت آنها در فصل آینده نیز تا حد زیادی تضمین شود و همین مساله باعث شده تا با سماجت مدیران برای ادامه مذاکره همراه شود.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن (وحید امیری)، امید عالیشاه و علی علیپور

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هجدهم - برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هجدهم برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید

به دنبال جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی، ۲ مهاجم سرخ‌پوشان در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس، این تیم عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفت. این در حالی است که پرسپولیس در فهرست بزرگسالان هنوز یک جای خالی دارد و بدین ترتیب مدیران باشگاه همچنان به دنبال جذب مهاجم هستند.

به نظر می‌رسد که مدیریت این باشگاه در روند جذب مهاجم قصد ندارد شتاب‌زده عمل کندو از همین رو از اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی این تیم خواسته تا فهرست بازیکنان مدنظر خود را ارائه دهد و آن‌ها بعد از بررسی، اقدام به جذب مهاجم کنند.

در این میان بار‌ها و بار‌ها گادوین منشا، مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرد و حتی گفته می‌شد این بازیکن حاضر است تا به صورت رایگان برای قرمز‌ها به میدان برود! از طرفی نیز اعلام شد که او از برخی از هم‌بازی‌های پیشین خود در این تیم خواسته است تا با سرمربی برزیلی برای بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان صحبت کنند.

با این حال پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که اوسمار مخالف بازگشت منشا به جمع سرخ‌پوشان بوده و این مساله را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که این مربی بازیکنان دیگری را برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نظر دارد.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین
  • خط و نشان جدی مدافع عنوان قهرمانی برای هت‌تریک
  • یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!
  • اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید