Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوگبا بدش نمی‌آید از منچستر جدا شود اما مشکل اینجاست که مقاصد احتمالی‌اش نیز در حال حاضر نمی‌توانند او را به خدمت بگیرند.

طرفداری - بارسلونا به جذب پل پوگبا علاقه مند است اما فعلا خریدش را در اولویت قرار نداده است.

به گزارش میگل ریکو، پیشتر گفته شد که مینو رایولا در بازدیدی که از باشگاه داشته، پل پوگبا را به بارسا پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک فرانسوی و ملی پوش 25 ساله منچستریونایتد که دو سال پیش با انتقالی رکوردشکن از یوونتوس به اولدترافورد بازگشت، رابطه چندان خوبی با مورینیو ندارد و مایل است در تیم دیگری بازی کند. رایولا او را به بارسا و یوونتوس پیشنهاد داده است.

اما آیا این دو باشگاه توانایی خرید پوگبا را دارند؟ یووه به تازگی رونالدو را با 112 میلیون یورو خریداری کرده و باید سالانه 30 میلیون یورو به او دستمزد بدهد. پوگبا نیز با توجه به دریافتی کنونی و پاداش و دستمزدی که رایولا درخواست خواهد کرد، تقریبا در همین حوالی برای باشگاه آب خواهد خورد. حداقل بارسلونا اکنون در شرایطی نیست که بتواند پوگبا را بخرد. در حال حاضر اولویت‌های بارسا از این قرار است: فرنکی دی یونگ - که آژاکس همچنان روی فروشی نبودنش اصرار می‌کند اما بارسا خیال عقب نشینی ندارد - آدرین رابیو - که به نظر خریدش جدی است چون پاری سن ژرمن نتوانسته او را به تمدید قرارداد متقاعد کند - و ویلیان.

وینگر برزیلی چلسی البته خریدش شاید به سرنوشت هازارد و کورتوا گره خورده باشد. اگر چلسی دو ستاره بلژیکی‌اش را به رئال مادرید بفروشد، آنگاه دیگر راضی کردنش به فروش ویلیان بسیار بسیار دشوار خواهد بود. از این گذشته، پنجره نقل و انتقالاتی در لیگ برتر روز 9 آگوست بسته می‌شود و این کار را سخت‌تر هم می‌کند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی