Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، فرماندار رشت با بیان اینکه این جلسه به‌منظور رفع مشکلات و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برگزار شده است، گفت: تاکید دولت بر پول‌پاشی نیست و همیشه عنوان شده در توزیع پول هم سرعت و هم دقت داشته باشید.

احمدی به ارائه آمارها دستگاه پرداخت و گفت: از طرح‌های مصوب شده اشتغال پایدار روستایی در جهاد کشاورزی، از ۹۲ طرح، ۴ طرح و از ۵۲ طرح میراث‌فرهنگی و گردشگری، ۱۵ طرح مصوب شد و از ۱۳ طرح ارائه شده توسط سازمان منطقه‌آزاد انزلی و ۵ طرح ارائه شده توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان مورد قبول بانک‌ها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اشتعال فراگیر خبر داد: در حال حاضر ۱۰ طرح در کمیته فنی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه وقتی متقاضی به بانک‌ها مراجعه می‌کند و بدون راهنمایی کردن آنها را برمی‌گردانند سبب سرخوردگی ارباب رجوع می‌شود، گفت: پولی که در اختیار بانک‌ها قرار گرفته از منابع خودشان نیست بلکه با تلاش مجلس و دولت در اختیارشان قرار گرفته و انتظار داشتیم مدیریت بهتری در توزیع آن انجام شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه طرح‌هایی که در شهرستان مصوب شده نباید در ادارات کل استان معطل بماند، اظهار داشت: بانک‌ها و کارشناسان ادارات کل استان طرح‌هایی که مصوبه کمیته فنی شهرستان را دارند با یک ایراد کوچک رد می‌کنند. با برخی از مدیران کل صحبت کردم که نسبت به این امر اظهار بی‌اطلاعی کردند.

احمدی با بیان اینکه استاندار به فرمانداری‌ها اختیاراتی درباره مصوب کردن طرح‌هایی تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان را داده است، گفت: متاسفانه بانک‌ها مصوبه کمیته فنی شهرستان را نمی‌پذیرند و لزوم پرداخت را داشتن مصوبه از کمیته استانی اعلام می‌کنند.

فرماندار در ادامه با تاکید بر اینکه از تنوع سیلقه برای پرداخت تسهیلات صنعت و معدن باید پرهیز شود، تصریح کرد: سلایقی که منطبق با قانون نیست باید کنار گذاشته شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جلسات کارگروه اشتغال کارشناسی است و روی رسته‌ها، بحث و بررسی می‌شود، اظهار داشت: تاکید این است که نگاه بیشتر بر طرح‌های مادر باشد اما این به این معنا نیست که از مشاغل خانگی غافل شویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اشتغال گردشگری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی

محمد جواد تشکری گفت: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم ۳۹ میلیارد تومان خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.
وی افزود: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ ها‌ی سنخواست خسارت وارد شد.
تشکری با تأکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و موثر‌ترین روشی که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، گفت: همچنین ۵۸ کیلیومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.
رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از خسارت سیل به ۱۴ کانال و استخر وآب بند و ۵ رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری نیز خبرداد.
خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت