Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:29:41 GMT

جلسه برانکو با اعضای فنی تیم پایه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۳۸۲

سرمربی کروات سرخپوشان امروز در جلسه ای با حضور اعضای کادرفنی تیم های فنی این باشگاه با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که اکنون دومین برهه از محرومیت نقل و انتقالات این باشگاه را پشت سر می‌گذارد به این منظور به دنبال دستیابی به نیازهای تیمش در رده پایه باشگاه است.

 


با انتخاب اعضای جدید کادرفنی تیم های پایه در رده های مختلف، عصر امروز جلسه‌ای با حضور برانکو ایوانکوویچ و سرمربیان این تیم‌ها برگزار شد و برنامه‌ها و شرایط دستیابی به نتایج و همکاری بین طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این ارتباط قرار است در طول تمرینات هفتگی بازیکنان رده پایه فرصت حضور در جمع بزرگسالان را به دست بیاورند.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، در نشست شورای امنیت سازمان ملل که برای بررسی اوضاع غزه و پیامدهای آن در منطقه برگزار شد ، وزیر امور خارجه کشورمان با یادآوری حمله تروریستی و کاملا غیر قانونی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق و اینکه شوری امنیت حتی از صدوریک بیانیه ساده هم عاجز ماند گفت: هیچ دولتی در مقابل چنین حمله ای موشکی گستاخانه ای به سفارتش ساکت نمی ماند و ایران هم گزینه دیگری نداشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آقای امیرعبداللهیان گفت: تأکید می‌کنم اکنون دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته است. بنابراین، باید رژیم اسرائیل وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجوئی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد. مسلماً، در صورت هرگونه استفاده رژیم اسرائیل از زور و تعرض به منافع ایران، جمهوری اسلامی ایران نیز در استیفای حق ذاتی خود در دادن پاسخ آنی، قاطع و قوی به آن و پشیمان ساختن قطعی و کامل این رژیم لحظه‌ای تردید نخواهد کرد. این تصمیمی تغییر ناپذیر است.

وزیر امور خارجه همچنین خواستار برخورد قاطع شورای امنیت با جنایت ها و قانون شکنی های رژیم صهیونیستی شد.

وی گفت: قویاً از شور ای امنیت انتظار می رود با تصویب یک قطعنامه جامع، قاطع و تحت فصل هفتم منشور ملل متحد، نسبت به این موارد اقدام کند:

۱- برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله در رفح؛ و حتی کرانه باختری
۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه؛
۳- تبادل انسانی اسرا؛
۴- موظف ساختن رژیم به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیروهای نظامی و ادوات و تجهیزات آنها از غزه و ضرورت بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود؛
۵- اعمال تحریم جامع و فوری تسلیحاتی علیه رژیم اسراییل

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در حاشیه این نشست شورای امنیت با دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

همچنین آقای امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه مالت به عنوان رئیس دوره ای شورای امنیت و نیز وزیر امور خارجه اردن نیز دیدار و گفتگو کرد.

وزیر خارجه کشورمان قرار است در ادامه حضورش در نیویورک در نشست سفرای کشورهای عضو سازمان کشورهای اسلامی حضور یابد و سخنرانی کند و همچنین با شماری از فعالان و اعضای اندیشکده های حوزه سیاست خارجی آمریکا هم دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حضور دو روزه رییس جمهور و اعضای هیأت دولت در استان سمنان
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • فیلم/حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه