Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، آویشن باقری در تاتامی کوبه اول کاراته‌کای اتریشی را ۳ به صفر برد و سپس  از سد حریف اسپانیایی گذشت، در گام‌سوم نماینده فرانسه را ۷ به یک شکست داد تا به نیمه نهایی برسد. حریف این مرحله آویشن کاراته‌کای ترکیه بود که پیش از اتمام وقت قانونی ۹ بر یک مقابل این بانوی با استعداد گیلانی به زانو در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آویشن باقری برای کسب نشان طلا باید با حریفی از ژاپن دیدار کند.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم, مهدی رحیمی نژاد نیز ابتدا ۸ بر صفر حریفی از هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. سپس ۵ بر ۳ نماینده مالزی را شکست داد و در مبارزه سوم ۳ بر ۲ مقابل حریف ژاپنی دارنده طلا امیدهای آسیا ۲۰۱۷ شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.

وی در این گروه ۴ بر ۲ کاراته کایی از لوکزامبورگ را از پیش رو برداشت تا برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از استرالیا برود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آویشن باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.
علی آقا میرزایی ملی پوش گیلانی در گروه اول مقدماتی کایاک یک نفره ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹ ثانیه و ۷۶۱ هزارم ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. 
در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.
ملی پوش گیلانی کایاک کشورمان در دور نیمه نهایی این ماده در رقابت با حریفانی از هنگ کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد تا فردا در این مرحله با حریفان رقابت کند.
دیگر ملی پوش گیلانی آب‌های آرام کشورمان الناز شفیعیان نیز در این مسابقات حضور دارد که فردا جمعه در یک نفره ۵۰۰ متر برای رقابت با حریفان به آب خواهد زد.
همچنین آرش بصارت دار از گیلان به عنوان مربی ملی پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کند.
تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان با ۵ قایقران شانس خود را برای حضور در المپیک پاریس آزمایش می‌کند.


دیگر خبرها

  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان