Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@07:07:54 GMT

جمعه تهران خاموشی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۴۷۷

جمعه تهران خاموشی نداریم

اقتصاد > انرژی - همشهری آنلاین:
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام جدول خاموشی‌ها برای پنجشنه ۲۸ تیر و شنبه ۳۰ تیر اعلام کرد برای روز جمعه ۲۹ تیرماه برنامه خاموشی نداریم.

در ادامه اعلام جداول روزانه قطع برق در تهران، امروز شرکت توزیع برق تهران بزرگ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد "با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق ضمن عذرخواهی ناگزیر به پیش‌بینی اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق تهران می‌باشد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازاین‌رو، این شرکت برای روز جاری (پنجشنبه 28 تیرماه 97) و همچنین برای روز شنبه (30 تیرماه 97) اقدام به انتشار جداول جدید اعمال محدودیت‌های بار (خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده) کرد. فردا (جمعه 29 تیرماه) در کلان‌شهر تهران خاموشی برنامه‌ریزی‌شده نداریم.

شرکت توزیع نیروی برق تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد که با تنها 10 درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف "12 الی 17 و 20 الی 23"، و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تأمین برق پایدار یاری رسانند.

برای مشاهده جداول قطعی‌های امروز و روز شنبه برق در کلان‌شهر تهران ایـــــــنـــــــــجــــــــــا کلیک کنید.

در همین زمینه: راهنمای دریافت خسارت قطع برق مشترکان خانگی معال ۵ نیروگاه جدید برای تامین این میزان برق مصرفی نیاز است وزیر نیرو عذرخواهی کرد | نیاز به همکاری مردم داریم تا برق و آب قطع نشود پرداخت بهای برق مشترکان پرمصرف با نرخ تمام شده توضیح پلیس درباره قطعی برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت شنبه ۲۳ تیر | زمان خاموشی‌های احتمالی تهران

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه


به گزارش خبرگزار صدا و سیما، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران درباره برنامه تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینما‌های سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود، اما اکران سایر فیلم‌ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینما‌ها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان