Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@23:03:06 GMT

مديران مناطق کشوري بيمه آرمان تعيين شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۴۸۷

مديران مناطق کشوري بيمه آرمان تعيين شدند

خبرگزاري آريا - معاون توسعه و پشتيباني شرکت بيمه آرمان با صدور احکامي مديران مناطق غرب، شمال غرب، مرکز و جنوب کشور را منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عليرضا اميرحسنخاني بنا به پيشنهاد معاون بازاريابي و فروش و موافقت مديرعامل و نظر به تعهد، تخصص و عملکرد مطلوب روساي شعب سنندج، تبريز، قم و اهواز اين احکام را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، احمد بردبار رييس شعبه سنندج به عنوان مدير منطقه غرب(سنندج، کرمانشاه؛ همدان)، الياس مظلومي رييس شعبه تبريز به عنوان مدير منطقه شمال غرب (تبريز، اروميه، اردبيل، زنجان)؛ سيد محمود حميدي رييس شعبه قم به عنوان مدير منطقه مرکز (قم، اراک، اصفهان) و حسين بارافکن رييس شعبه اهواز به عنوان مدير منطقه جنوب (اهواز، خرم آباد، ايلام، شهرکرد، ياسوج، بوشهر، شيراز) منصوب شده اند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی

امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دومین روز از برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران در شهر اصفهان با یکدیگر رایزنی کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گروسی: برای ایران چارچوب زمانی تعیین نکردیم
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بارش باران در اهواز
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند