Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

عادل فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تراموا در شهر ارومیه اظهار داشت: ارومیه نخستین شهر ورود یافته به بحث تراموای شهری است و راه اندازی تراموا در شهر ارومیه سبب کاهش ترافیک در سطح شهر می شود.

وی افزود: شهرداری ارومیه جهت اجرای پروژه تراموا یک سال و نیم پیش برای شرکت‌ها فراخوان کشوری داده است واکنون 28 شرکت اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی‌های اولیه در مورد  توان اجرایی و توان مالی هر یک از آن‌ها تعداد 10 شرکت انتخاب شد و با 5 شرکت وارد رایزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر ارومیه بیان کرد: شهرهایی که بیشتر از یک میلیون نفر جمعیت دارند می‌توانند از امکانات ریلی استفاذده کنند  و این در حالی است که اکنون جمعیت شهر ارومیه در حدود 800 هزار نفر و تعداد خودروها 300 هزار دستگاه است و بعد از تهران بیشترین ضریب خودرو را با توجه به جمعیت در سطح شهر در خود جای داده است.

وی با اشاره به مسیر تراموا گفت: خط تراموا از بلوار 7 تیر، بلوار 7 شهریور،  خیابان امام، خیابان امینی، مدرس، خیابان طالقانی و بلوار استاد شهریار و بلوار قاسمی عبور می‌کند.

فتاحی با اشاره به مبدا و مقصد پروژه تراموا تصریح کرد: مبدا تراموای شهری میدان خاتم‌الانبیا در جاده شهید کلانتری و مقصد آن روبه روی مجتمع فرهنگی مخابرات جنب پارک استقلال خواهد بود.

وی اظهار کرد: پروژه تراموا برای کاهش وضعیت ترافیکی ارومیه و کمرنگ کردن تردد اتوبوس‌ها در مرکز شهرمطرح شد که علت تاخیرنوسانات بازار ارز از جمله عوامل دیرکرد این پروژه بوده است که اکنون مطالعات ژئوفیزیکی انجام شده و 14 ایستگاه پیش بینی شده و 9 کیلومتر و 200 متر مسیر رفت و همین اندازه مسیر برگشت است.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرهنگ سید علی آسیایی گفت: به منظور اجرای مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان گفت: شهروندان و رانندگان می‌توانند برای تردد از مسیر‌های جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان و بلوار مدرس استفاده کنند.

به گفته سرهنگ آسیایی،محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز می‌شود و تا پایان مراسم (حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه) ادامه خواهد داشت.

وی ز شهروندان خواست ضمن رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود