Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج اظهارداشت: متاسفانه کهگیلویه از بحث قومیت‌گرایی و طایفه‌گرایی خیلی ضرر کرده و تصمیم دارم با تعامل با نماینده مجلس و گروه‌های سیاسی عامل توسعه و پیشرفت این شهرستان باشم.

فرماندار کهگیلویه پیگیری تخصیص اعتبارات و فعال کردن پروژه‌های عمرانی را از وظایف خود دانست و خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید ایجاد رونق تولید با هدف ایجاد اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ایجاد اشتغال به بخش‌خصوصی توجه ویژه خواهیم کرد و بخش تولید را رونق داده تا بتوانیم مهاجرت‌ها را کم کنیم.

وی رونق کسب و کار در کهگیلویه برای جلوگیری از مهاجرت‌ها را ضروری خواند و یادآورشد: البته در این بین نیارمند همراهی مردم و مسوولان هستیم. درگیر مسائل سیاسی در این شهرستان نخواهم شد و تلاش می‌کنیم وارد این مسائل نشویم و با همه جریان‌های سیاسی تعامل داشته باشیم.

نیکبخت با تاکید بر اینکه برای توسعه کهگیلویه تمامی جریان‌های سیاسی باید با دولت همراهی کنند، تصریح کرد: اگر جریان‌های سیاسی با ما تعامل نکنند من اصلا به جریان‌های سیاسی ورود نخواهم کرد.

وی گفت: همراهی مردم و مسوولان رمز موفقیت ما در کهگیلویه خواهد بود زیرا یک نفر به تنهایی نمی‌تواند موفقیت ایجاد کند.

فرماندار کهگیلویه انتظار خود از جریان‌های سیاسی را کنار گذاشتن حاشیه‌ها و سلایق سیاسی این جریان‌ها ذکر و ادامه داد: برای توسعه کهگیلویه تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید گرایشات سیاسی را کنار گذاشته تا بتوانیم کنار هم نسبت به پیشرفت و توسعه این شهرستان اقدام کنیم.

نیکبخت درباره مدیران شهرستانی کهگیلویه هم اظهارداشت: مدیران شهرستانی باید منظم و پای کار بوده و از سویی پیگیر مسائل و پروژه‌های عمرانی خود باشند.

وی افزود: به عزل و نصب مدیران خیلی معتقد نبوده و انتخاب مدیران آینده کهگیلویه براساس شایستگی، کاردانی، تعهد و تخصص صورت می گیرد.

فرماندار کهگیلویه، گرایشات سیاسی را ملاک انتخاب مدیران آینده این شهرستان ندانست.

نیکبخت در پاسخ به این سوال که اگر جریان‌های سیاسی با شما در کهگیلویه همراهی نکنند چه خواهیدکرد؟ گفت: بالاخره یک‌گروهی با ما همراهی خواهد کرد و همه منفی فکر نمی‌کنند و کسانی هستند مثبت فکر کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طعنه عباس عبدی به حداد عادل درباره انتخاب نام دخترانه

آفتاب‌‌نیوز :

فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه واکنش نشان داد.

‏در همین راستا، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامیش نوشت: «تا هنگامی که پس از ۴۵ سال انحصار کامل آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای، نکوشند که بجای تمسخر، درک همدلانه‌ای از رفتار مردم پیدا کنند، وضع از این که فکر می‌کنند متفاوت‌تر هم خواهد شد. مردم با فرهنگ تحمیلی مخالفند.»

در ادامه فیلم اظهارات حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه را می بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • فیلم| طعنه عباس عبدی به حداد عادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • طعنه به حدادعادل درباره انتخـاب نام دخترانـه +فیلـم
  • (ویدیو) طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • تولید، تنها راهبرد حل مسائل جامعه
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • «تولید» تنها راهبرد مهم در حل مسائل جامعه است
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند