Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه رفع مشکلات کامیونداران استان در دستور کار مسئولان استانی قرار دارد، گفت: تاکنون ۸۰ درصد از مشکلات کامیون‌داران استان مرتفع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای رفع مشکلات صنفی کامیون‌داران گفت: یکی از مشکلات کامیون‌داران درخصوص تامین لاستیک بود که پیگیر این مطالبه آنان با مدیران ارشد استانی هماهنگی صورت گرفت و کار توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه سنگین، با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی‌فر اظهار کرد: از هفته گذشته کار توزیع یارانه‌ای لاستیک از طریق شش فروشگاه در سطح استان آغاز شده بود و از روز گذشته ۲۷ تیرماه هم حواله لاستیک مورد نیاز تامین لاستیک با نرخ مصوب دولتی در پایانه حمل و نقل کالای استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیر رفع مشکلات کامیون‌داران هستیم، اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر باتوجه به پیگیری‌ها و جلساتی که به صورت منظم در استان داشتیم، تاکنون ۸۰ درصد از مشکلات کامیون‌داران استان مرتفع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان مرکزی رفع مشکلات رانندگان وسایل نقیله سنگین را جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان و اداره کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان دانست و گفت: حل بقیه مشکلات در دستور کار این اداره کل قرار دارد و با جدیت از سوی مسئولان پیگیری می شود.

زندی‌فر با تاکید بر اینکه مشکلات کامیون‌داران صنفی است، خاطرنشان کرد: کامیون‌داران باید هوشیار باشند تا دشمنان از خواسته‌ و مطالبات به حق این صنف به نفع خود بهره‌برداری نکنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد