Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل وزش و جوانان خوزستان از بر طرف شدن مشکل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر خبر داد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از پیگری‌های لازم و توافق با سازمان لیگ و همچنین با توجه به مصوبه شورای تامین استان و با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هیات فوتبال استان ثبت شد و این تیم مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین عنوان کرد: به زودی نیز تغییرات مدیریتی در این باشگاه انجام خواهد شد. همچنین جا دارد از استاندار خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی که در زمینه حل مشکل تیم بسیار تلاش داشتند نیز قدردانی کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که با تلاش استاندار خوزستان پیگیر حل مشکل تیم‌های لیگ برتری فوتبال استان است، گفت: به زودی قراردادی با چند اسپانسر برای کمک به تیم‌های استان منعقد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز رییس سازمان لیگ در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستار تعیین تکلیف مدیرعامل و کادر مدیریتی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان شده و تاکید کرده بود که در غیر این‌ صورت مسئولیت حذف تیم از لیگ برتر به عهده متولیان شرکت ملی نفت ایران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان

باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی اعلام کرد که شاگردان سیاوش اکبرپور در مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و پیدا نکردن زمین در اهواز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان به میزبانی شهر مسجدسلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

این دیدار از ساعت 19:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام می‌شود.

صعود بی‌دردسر سپاهان در جام حذفی؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی