Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در 3 ماهه اول سالجاری به یک میلیارد و 942 میلیون تومان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با قدردانی از مشارکت خیران و حامیان در برنامه‌های اجرایی این نهاد اظهار کرد: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل‌توجهی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران پشتیبان معنوی کمیته امداد بوده و خیران زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین همواره پیش‌قدم بوده‌اند، افزود: قریب به15 هزار خیر زنجانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده‌دارند.

صفری از بهره‌مندی بیش از 3 هزار 162 یتیم و فرزند محسنین از کمک حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین خبر داد و گفت: حامیان زنجانی به‌منظور کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول امسال بیش ازیک میلیارد و 942 میلیون تومان کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: مشارکت حامیان زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد رشدداشته است.

وی بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد توانمندسازی آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است، عنوان کرد: امیدوار هستیم با افزایش مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد زمینه توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف این نهاد فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف در این آیین گفت:‌ برای احداث واحدهای مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف در مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد طاهری افزود :‌ واحدهای مسکونی فوق در راستای تفاهم نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و مشارکت مردم احداث و امروز در شهرها و روستاهای شهرستان خواف تحویل متقاضیان شد.

وی بیان کرد: ۸۳ واحد مسکونی مخصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ و بهزیستی طی سالجاری در این شهرستان در حال احداث است.

طاهری گفت: ۹۵۲ متقاضی بهسازی مسکن روستایی برای اخذ تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی طی سالجاری به بانکهای عامل معرفی شدند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید