Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:35:00 GMT

فتحی بامداد جمعه در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۶۹۶

فتحی بامداد جمعه در ترکیه

سرپرست جدید باشگاه استقلال بامداد جمعه وارد ترکیه می شود.

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال پنجشنبه شب تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد تا بامداد جمعه وارد این کشور شود.


فتحی قرار است برای مذاکره با دو بازیکن خارجی این تیم و البته گفت و گو با شفر و بازیکنان در کشور ترکیه حاضر شود و سفر او با توجه به شرایط حال حاضر استقلال اهمیت فوق العاده ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاروان استقلال نیز روز یکشنبه به تهران باز خواهد گشت و به نظر می رسد فتحی تا پایان اردوی آبی ها در این کشور باقی بماند.

امیرحسین فتحی (سرپرست) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین فتحی سرپرست استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

وی در سفر دو روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با "شهباز شریف" دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با "آصف‌علی زرداری" همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

رئیسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه" رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به کلمبو پایتخت این کشور در جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل دو سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تأمین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • رئیسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • رئیس جمهور بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • آیت الله رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی
  • رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا خواهد شد
  • بازیگر ترکیه‌ای که حسن فتحی او را متحول کرد
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد 
  • امیرعبداللهیان: آنچه بامداد جمعه رخ داد، یک حمله نبود؛ آنها به مثابه اسباب بازی‌ بودند نه پهپاد/ ایران برنامه‌ای برای پاسخ ندارد مگر اینکه اسرائیل یک حمله بزرگ و چشمگیر انجام دهد/ ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم/ خطوط قرمز ما غیرنظامیان هستند
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم ؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد