Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت دموکرات‌ها آرزویی محال دارند و واقعا می‌خواهند اداره گمرک و مهاجرت را از بین ببرند. این مسئله باید هزینه سنگینی برای آن‌ها در انتخابات میان دوره‌ای داشته باشد. دیروز، جمهوری خواهان با قاطعیت طرحی را در حمایت از اداره گمرک و مهاجرت تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا در پیام دیگری در صفحه توئیتر خود نوشت: رسانه‌های خبری جعلی بدون هیچ منبع و سندی داستان می‌سازند و بسیاری از داستان‌هایی که درباره من و افراد خوب دور و بر من نوشته شده است، کاملا تخیلی است. مشکل اینجاست که وقتی شکایت می‌کنی موضوع بیشتری در اختیارشان می‌گذاری، اما من در هر صورت شکایت خواهم کرد.

ترامپ در توئیت دیگری نوشت: رسانه‌های اخبار جعلی می‌خواهند شاهد رویارویی بزرگی با روسیه باشند، حتی رویارویی که منجر به جنگ شود. آن‌ها بی محابا سخت تلاش می‌کنند و از این واقعیت که احتمال دارد من با پوتین روابط خوبی داشته باشم بیزار هستند. کاری که ما می‌کنیم از هر کشور دیگری بهتر است.

انتهای پیام/

جدیدترین توئیت‌های ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران توئیتر به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئوهای رفتارهای گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب،  به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است.

منبع: کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • انتقاد دولت از سخنان برخی نمایندگان در مورد بازار ارز و قیمت دلار: می‌تواند به التهاب در بازار ارز بینجامد و اقدامی غیر حرفه ای و غیرمسئولانه است
  • انتقاد رسانه‌های عبری از استیصال نتانیاهو در برابر حمله مقتدرانه ایران
  • مروری بر سناریویی که رژیم جعلی در فضای رسانه‌ای دست گرفت
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • توئیت دفتر رهبری: فلسطین آزاد و قدس در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد