Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر طی دیدار با یان کوبیچ نماینده سازمان ملل در امور عراق تاکید کرد: مطالبات مشروع و به حق مردم عراق باید محقق شود.

وی در ادامه از سازمان ملل خواست تا تلاش های خود را برای حمایت از عراق و ثبات این کشور افزایش دهد.

دو طرف در خصوص اوضاع کنونی عراق و تظاهرات مردم این کشور در اعتراض به سطح پایین خدمات دهی رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هم چنین درباره تشکیل کابینه عراق برای تسریع روند خدمت رسانی به مردم بحث و تبال نظر کردند.

کوبیچ نیز از مواضع مقتدی صدر در خصوص اعتراضات عراق قدردانی کرد.

کد خبر 4351566

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ملل متحد عراق مقتدی صدر ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی عراق سوریه ایران فلسطین ولادیمیر پوتین ناتو عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مسئولان حج بر لزوم نوآوری و پویایی در فرایند‌های حج و زیارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که امروز ۲ اردیبهشت در نشست مسئولان دفاتر استانی و مناطق بعثه مقام معظم رهبری در قم سخن می‌گفت با یادآوری اهمیت اخلاص در کار‌ها، اظهار کرد: این ویژگی به خصوص در فعالیت کارکنان مرتبط با حوزه حج و زیارت از اهمیت بیشتری برخوردار است، چون با مردم سر و کار دارند آن هم زائرانی که از طرق مختلف از جمله فروش ملک، وسیله و گرفتن وام مبالغی را برای پرداخت هزینه سفر‌های زیارتی جمع کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان اینکه اگرمانند ۱۰ سال قبل بیاندیشیم از جامعه امروز عقب خواهیم ماند، ادامه داد: یکی از کار‌هایی که باید در فعالیت‌های مرتبط با کاروان‌های زیارتی صورت بگیرد نوآوری، پویایی و بهینه‌سازی فرایند‌ها و تسهیل کردن امور مرتبط با حوزه‌های مرتبط با حج و زیارت است و معاونت فرهنگی بعثه از استان‌هایی که در این زمینه طرح‌های نوآورانه داشته باشند تشویق و تجلیل خواهد کرد.

وی آسیب‌شناسی در فرایند‌ها را ضروری دانست و افزود: درصد خادم به زائر و تعداد روحانیون کاروان‌ها در حج پیش رو در مقایسه با سال‌های گذشته بازهم کمتر شده است لذا باید تدبیری بیاندیشیم که در ارائه خدمات به زائران کاستی ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر اینکه همه باید بپذیریم که خادم زائر هستیم و نباید نگاه بالا به پایین داشته باشیم، اظهار کرد: نیازشناسی و برنامه‌ریزی برای تامین روحانیان کاروان‌ها از خود استان، لازم است که باید مسئولان دفتر استانی آن را پیگیری کنند.

حجت الاسلام نواب افزود: یقین بدانید گرچه روحانیون فعلی که جذب شده‌اند خیلی خوب هستند ولی حتما روحانیان دیگری هم در حوزه هستند که می‌توان با رعایت شایسته سالاری از آنها استفاده کرد.

وی توصیه کرد: لازم است روحانیون به روز شوند و انتخاب روحانیون جدید برای سفر‌های عمره با توجه به تعطیلی نه ساله و تامین نیروی معین ثابت لازم است. امروز من و شما مسئول و مکلف هستیم که این چارچوب را حفظ و بهینه سازی کنیم.

در ادامه این همایش سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، فرایند شروع عملیات عمره بعد از توقفی چند ساله را تشریح کرد.

حسینی با بیان اینکه سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری در همکاری با همدیگر درصدد انجام عملیات حج پیش رو به بهترین وجه هستند، افزود: ۲۱ ایستگاه پروازی عملیات انتقال زائران را به سرزمین وحی برعهده دارند.

در ادامه این نشست، مسئولان دفاتر استانی به ذکر نکات و پیشنهادات خود پرداختند که از جمله می‌توان به سرعت بخشیدن در اعلام اسامی خادمان فرهنگی کاروان‌ها، افزایش ظرفیت برخی استان‌ها مانند قم و خراسان رضوی، امکان اجاره هواپیما از کشور‌های دوست، رسیدگی بیشتر به فعالیت دفاتر زیارتی و سیاحتی و توجه بیشتر به کاروان‌های زوجی اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید مسئولان حج بر لزوم نوآوری و پویایی در فرایند‌های حج و زیارت
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • جان سنگلج در خطر است
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود