Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت السلام اسلام دولتی رئیس اداره اوقاف سلماس  ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:امامزاده اسحاق (ع) در خروجی شهر تازه شهر قرار داد،که  از پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا تشکیل شده است

وی با اشاره به ساماندهی این بقاع متبرکه گفت:سال گذشته مردم متدین این شهرستان برای کاشی کاری و سقف فرسوده این بنا ۳۰ میلیون تومان کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف سلماس  از وجود سه امامزاده در شهرستان سلماس خبر داد و بیان کرد:امامزاده برگشاد دیگر امامزاده ای است که در این شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به گازرسانی به امامزاده برگشاد افزود: برای گازرسانی به این امامزاده که به طول دو و نیم کیلومتر بوده، 300 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سلماس بیان کرد: برای آبرسانی به آن نیزمبلغ 900 میلیون تومان هزینه شده و علاوه بر آن، کاشی کاری سرویس بهداشتی آن انجام و امسال نیززیرسازی راه آن توسط راه و شهرسازی انجام می شود.

انتهای پیام/م

آبرسانی و گاز رسانی به امامزاده برگشاد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله بصورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به این مطلب که از امروز کوچکترین زباله ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولان شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

کد خبر 6093175

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد