Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@02:57:59 GMT

گرفتار شدن راننده در خودرو (تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۱۲۷۵

گرفتار شدن راننده در خودرو (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15:08 روز گذشته طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش‌نشانی تهران مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه 125 را به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، بعد از ورودی الغدیر اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری دوو سیلو حین حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون‌باری برخورد کرد.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه راننده خودروی سواری به شدت دچار آسیب‌دیدگی و داخل اتاقک خودرو گرفتار شده به نحویکه قادر به خروج از آن نبود.

محمد سلمانی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با ایمن‌سازی محل حادثه و مستقر کردن دو رشته لوله آبدهی برای احتیاط در محل، عملیات برش قسمتهایی از خودرو را برای خارج کردن راننده گرفتار، شروع کردند.

آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن موفق شدند فرد مصدوم را از داخل خودرو خارج کنند که وی با هماهنگی پلیس راهور توسط خودروهای عبوری برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اتاقک متلاشی شده خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه