Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه میانه خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: باید راهکاری اندیشه شود تا کارگران بتوانند به‌حق و حقوق خود برسند و بتوانند به‌راحتی مشکلات خود را مطرح کنند چراکه در حال حاضر برخی از مسئولان گوش شنیدن صدای کارگران را ندارند. ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میانه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میانه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در شهرستان میانه کارگران با مشکلات زیادی روبرو هستند اظهار داشت: کارگران امنیت شغلی ندارند و همیشه در زندگی اجتماعی خود دچار مشقت‌های بسیاری هستند که باید مسئولین امر از این قشر مظلوم و تلاش‌گر حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه میانه خواستار حمایت از حق‌وحقوق قانونی کارگران شد و افزود: باکمال تأسف در کشور از حق‌وحقوق قانونی قشر مظلوم کارگران حمایتی نمی‌شود و انتظار می‌رود بیش از این در این برهه زمانی به این طبقه ضعیف بی‌توجهی نشود.

وی اذعان کرد: برخی سرمایه‌دارانی که بدون هیچ تلاشی از راه‌های نامشروع به مال و ثروت‌های بسیاری دست‌یافته‌اند در برخی مواقع حق‌وحقوق کارگران را ضایع کرده و به آنان بی‌توجهی می‌کنند نباید مسئولین اجازه دهند این افراد موجب آزرده‌خاطر شدن قشر کارگر شوند.

محمدی خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: باید راهکاری اندیشه شود تا کارگران بتوانند به‌حق و حقوق خود برسند و بتوانند به‌راحتی مشکلات خود را مطرح کنند چراکه در حال حاضر برخی از مسئولین گوش شنیدن صدای کارگران را ندارند و نسبت به مطالبات به‌حق آنان بی‌توجه هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میانه در پایان هشدار داد: بی‌توجهی به خواسته‌های کارگران موجب ایجاد نارضایتی میان این قشر ضعیف می‌شود و به‌مرورزمان با تشدید این نارضایتی دشمنان از این موضوع سو استفاده کرده و با طرح نقشه‌هایی سعی می‌کنند نظام را زیر سؤال ببرند.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد رئیسی با اشاره به فعالیت‌های اصلی مهندسی رودخانه‌ها و سواحل اظهار کرد: بیش از ۱۷ کیلومتر عملیات ساماندهی شامل بازگشایی، رفع تصرفات، آزادسازی و لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های استان به ترتیب اولویت مدیریت بحران مستقر در فرمانداری شهرستان‌ها طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی یا بسیج ماشین آلات سایر دستگاه‌های اجرایی تأمین شده، افزود: بیش از ۴۱۰ هزار مترمربع در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و رفع خطرات جانی و مالی سیلاب رفع تصرف شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از ۱۷ کیلومتر ساماندهی شده، ۱۲ کیلومتر از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی و ۵ کیلومتر نیز از محل بسیج ماشین آلات بوده است.

رئیسی با اشاره به آمار ساماندهی رودخانه‌ها از سال ۹۰ تاکنون خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و سواحل شهرستان‌ها شامل رفع تصرفات غیرمجاز از بستر قانونی، بازگشایی و لایروبی ساماندهی شده که ۱۱۰ میلیون مترمربع از اراضی ملی حاصل شده است.

علی اخوندزاده، مدیر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این زمینه افزود: در این بخش برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مثبتی صورت گرفته که طبق آن در سال‌جاری نیز ۱۱ کیلومتر از رودخانه‌های استان در نقاط مشخص شده ساماندهی خواهد شد.

کد خبر 6085493

دیگر خبرها

  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی