Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@23:53:47 GMT

«حذف فالوئر» از اینستاگرام امکان پذیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۱۷۳۲

«حذف فالوئر» از اینستاگرام امکان پذیر شد

اینستاگرام به زودی ویژگی «حذف فالوئر» را ارائه می‌کند با کمک این ویژگی صاحب حساب کاربری می تواند پروفایل موردنظر خود را از فهرست فالوئرها حذف کند و اینستاگرام نیز به فرد مورد نظر اطلاع نمی دهد.

به گزارش ایمنا، اینستاگرام سعی دارد ویژگی جدیدی را ارائه کند که به کاربران اجازه می دهد فالوئرهای خود را حذف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی این شرکت تایید کرده هم اکنون آزمایش های این ویژگی در حال اجرا است. پیش از این فقط اگر پروفایل کاربران Private بود، کاربران می توانستند فالوئرهای خود را حذف کنند. در غیر اینصورت آنها تنها قادر به مسدود کردن برخی حساب های کاربری خاص بودند.

ویژگی « حذف فالوئر»  که چندماه است درباره آن شایعاتی منتشر می شود، علامت x را کنار نام کاربری فرد نشان می دهد. به این ترتیب صاحب حساب کاربری می تواند به طور دستی اجازه ندهد کاربران مورد نظر او را فالو کنند.

با کلیک روی x پنجره ای باز می شود که حاوی دو گزینه «حذف» و«لغو»است. همچنین این پیام نیز مشاهده می شود: اینستاگرام به کاربر اطلاع نمی دهد که از فهرست فالوئرهای شما حذف شده است. به عقیده برخی از کارشناسان فناوری این ویژگی برای افرادی مفید است که تمایلی ندارند دوستان قدیمی یا کارفرمایانشان حساب کاربری آنها را ببینند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام پیام اینستاگرامی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد

گوگل به تازگی اولین نسخه بتای عمومی اندروید ۱۵ را راه اندازی کرده است که به ما نگاهی اجمالی به ویژگی‌های نسخه بعدی سیستم عامل موبایل خود می‌دهد، این نسخه بتا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را معرفی می‌کند. پیشرفت‌های گوگل در آپدیت جدید اندروید بعد، طبق گزارش indiatoday، رونمایی کامل از اندروید ۱۵ در کنفرانس توسعه دهندگان معتبر گوگل، GoogleI، در ماه مه انتظار می‌رود.

ویرایش تمام صفحه برنامه: این به روز رسانی تضمین می‌کند که برنامه‌ها به طور یکپارچه گسترش می‌یابند تا کل صفحه را اشغال کنند و نوار‌های شفاف سیستم را که قبلاً فضای صفحه را اشغال می‌کردند، حذف می‌کند.

مدیریت بایگانی برنامه: در پاسخ به بازخورد کاربران، اندروید ۱۵ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌هایی که به ندرت استفاده می‌شوند را بایگانی و بازیابی کنند.

سازگاری با نمایشگر موبایل: قابلیت دسترسی با بهبود سازگاری نمایشگر بریل افزایش می‌یابد و دامنه را برای کاربران کم بینا افزایش می‌دهد.

تنظیمات امنیت شبکه سلولی: بخش اختصاصی «امنیت شبکه سلولی» در منوی تنظیمات، کنترل و دقیق رمزگذاری و هشدار‌های امنیتی شبکه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتخاب کیف پول دلخواه: به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد برنامه کیف پول خود را به شکل پیش‌فرض تنظیم کنید نا فرآیند پرداخت ساده‌تر شود. توجه داشته باشید که در دسترس بودن این ویژگی ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

ویجت‌های انحصاری Pixel Weather: دارندگان پیکسل از ویجت‌های آب‌وهوای جدید که برای تجربه شخصی‌سازی شده‌تر به‌روزرسانی آب‌وهوا طراحی شده‌اند، لذت خواهند برد.

لیست گوشی‌های هوشمند واجد شرایط اندروید ۱۵ بتا ۱

در حال حاضر، تنها دستگاه‌های Google Pixel واجد شرایط برنامه رسمی اندروید بتا هستند:

پیکسل ۶

پیکسل ۶ پرو

پیکسل ۶a

پیکسل ۷

پیکسل ۷ پرو

پیکسل ۷a

تبلت پیکسل

تا کردن پیکسل

پیکسل ۸

پیکسل ۸ پرو

آموزش نصب اندروید ۱۵ بتا ۱

۱- وب سایت گوگل را باز کنید سپس اندروید را آپدیت کنید.

۲- در برنامه اندروید بتا ثبت نام کنید.

۳- به Settings > System > System Update بروید.

۴- گزینه Download and Install for Android ۱۵ Beta را انتخاب کنید.

۵- منتظر اعلان آپدیت هوایی اندروید ۱۵ بتا ۱ باشید.

مهم است که توجه داشته باشید که Android ۱۵ Beta ۱ نسخه اولیه این نرم افزار است، به این معنی که ممکن است ناپایدار باشد و نصب آن ممکن است منجر به کاهش عملکرد، خرابی برنامه و حتی از دست دادن اطلاعات شود. علاوه بر این، برای امنیت بیشتر، از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از از دست دادن رسانه یا داده‌های مهم در تلفن خود جلوگیری کنید.

منبع: الیوم السابع 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • دو میم کوین محبوب شیبا اینو و دوج کوین؛ بررسی تفاوت های آنها
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید