Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@21:42:28 GMT

غرق ۳ نوجوان در سواحل لنگرود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۱۷۵۷

غرق ۳ نوجوان در سواحل لنگرود

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی ولی‌پور در گفتگو با تسنیم اظهار داشت:‌ حوالی ساعت چهار صبح امروز در منطقه‌ای از ساحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود سه نوجوان بومی به علت بی‌احتیاطی هنگام شنا دچار حادثه شده و غرق شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد:‌ پس از وقوع این حادثه که اوایل صبح امروز در سواحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود به وقوع پیوست نیروهای جمعیت هلال احمر پس از دریافت گزارش حادثه سریعاً به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی‌پور با بیان اینکه این سه نوجوان به همراه خانواده خود در محل حضور داشتند افزود: جسد ‌یکی از این سه نفر با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر از دریا به ساحل منتقل شد اما از سرنوشت دو نوجوان دیگر این حادثه اطلاعی در دست نیست.

وی از ادامه عملیات جست‌وجو توسط نیروهای جمعیت هلال احمر خبر داد و بیان داشت:‌ در حال حاضر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در منطقه مورد نظر حاضر هستند و عملیات جست‌وجوی پیکر دو نوجوان دیگر توسط آن‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان در مورد اینکه چرا این افراد در آن ساعت از روز اقدام به شنا کرده‌اند خاطرنشان کرد:‌ اقدام خطرناک این افراد با وجود اینکه با خانواده خود ‌نیز در منطقه حضور داشتند مسئله‌ای است که هنوز برای ما بدون پاسخ مانده‌ است.

ولی‌پور در پاسخ به این سئوال که آیا این اتفاق در داخل طرح‌های سالم‌سازی رخ داده یا خیر گفت:‌ اصولاً در آن ساعت از روز طرح‌های سالم‌سازی هنوز فعالیت روزانه خود را آغاز نکرده‌اند و این افراد بدون در نظر گرفتن ایمنی لازم به این عمل خطرناک دست زدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: غرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده