Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رییس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس گفت: فرد متهم به تجاوز که اخیرا در شیراز دستگیر شد؛ مربی دفاع شخصی و عضو و فعال در این هیئت نبوده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا اوجی گفت: فرد بازداشت شده از سوی دستگاه قضایی در موضوع اتهام تجاوز به یک نوآموز ورزشی نوجوان، هیچ وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی فارس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تصریح این‌که فرد متهم به هیچ عنوان دارای تاییدیه‌ی مربی‌گری از هیئت ورزش‌های رزمی فارس نیست، گفت: تمام باشگاه‌های ورزشی فعال در رشته‌های مختلف خصوصا رشته‌های رزمی موظف به استفاده از مربیان مورد تایید و دارای مدرک معتبر مربیگری هستند.

اوجی با اشاره به لزوم هوشیاری اولیای جوانان و نوجوانان در زمان ثبت‌نام آنان در باشگاه‌های ورزشی، تصریح کرد: خانواده‌ها اجازه حضور فرزندان‌شان در باشگاه‌های فاقد مجوز را ندهند و از ارتباط با باشگاه‌ها و مربیان فاقد مجوز جدا پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر آزار و اذیت یک پسر نوجوان توسط مربی دفاع شخصی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر و روز چهارشنبه برابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز، فرد متهم بازداشت و روانه‌ی زندان شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز