Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا احمد‌زاده  در جلسه ساماندهی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی «۲۶ عید‌ماه طبری» در شهرستان سوادکوه گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در راستای تقویت نشاط و شادابی جامعه برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان سوادکوه برای برگزاری برنامه‌های مختلف مناسبتی در طول سال، برنامه‌ریزی کرده است، افزود: گرامی‌داشت «۲۶ عید‌ماه طبری» که برای گرامی‌داشت روح درگذشتگان و نیز صله‌رحم و به همراه مسابقات کشتی لوچو برگزار می‌شود که در سوادکوه هم سابقه دیرینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با بیان اینکه «۲۶ عید‌ماه طبری» برابر با ۲۸ تیر‌ماه است، خاطر‌نشان کرد: هر‌ سال به‌مناسبت «۲۶ عید‌ماه طبری» مسابقات کشتی لوچو و در برخی مناطق برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

احمد‌زاده از برگزاری ۸ برنامه مربوط به «۲۶ عید‌ماه طبری» در سوادکوه خبر‌داد و اظهار‌ کرد: مسابقات سنتی کشتی لو‌چو به مناسبت «۲۶ عید‌ماه طبری» در روز پنجشنبه ۲۸ تیر‌ماه در ساعت ۱۰ صبح در امام‌زاده حسن الاشت، ساعت ۱۵ عصر در روستای گردنه‌سر، ساعت ۱۶ عصر در روستای کلاریجان، ساعت ۱۶ عصر در کمر‌پشت و در ساعت ۱۷ عصر در شهر بخش زیراب، خواج‌کلا، تیر‌جار به‌صورت جشنواره فرهنگی و ورزشی و کشتی لوچو برگزار می‌شود و در روز جمعه ۲۹ تیر‌ماه هم ساعت ۱۰ صبح در روستای چرات و ۱۵ عصر در روستای ارات‌بن برگزار می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و سرخه
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد