Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:52:40 GMT

واکنش باشگاه پرسپولیس به مصاحبه وکیل امیری

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۲۱۱۶

واکنش باشگاه پرسپولیس به مصاحبه وکیل امیری

باشگاه پرسپولیس به مصاحبه وکیل بازیکنش واکنش نشان داد. ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه در خصوص حضور و پیشنهادات وحید امیری اظهار داشت: با توجه به اینکه طی روزهای گذشته چندین جلسه در مورد تمدید قرارداد وحید امیری با وکیل وی برگزار کردیم و آخرین جلسه آن، بعدازظهر روز چهارشنبه انجام شد، کلیه پیشنهادات وحید امیری از سوی آقای گرشاسبی مورد قبول واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار بود وحید امیری امروز پنجشنبه در باشگاه حضور یابد و آخرین مراحل قرارداد خود را انجام دهد که این اتفاق نیفتاد و در کمال تعجب با مصاحبه وکیل وحید امیری در خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه امیری منتظر جواب باشگاه است، مواجه شدیم که باعث تعجب بیشتر ما شد.

خمارلو تصریح کرد: این مصاحبه تعجب ما را برانگیخت چون به ایشان گفته بودیم که شرایط و پیشنهادهای وی مورد قبول باشگاه واقع شده و هم اکنون نیز منتظر وحید امیری هستیم تا وی بتواند پس از ثبت قرارداد در پرسپولیس بازی کند.

انتهای پیام/

R1331/P35350/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خیلی از مواقع مصاحبه‌های پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال حاوی محتوای عجیب و بحث‌برانگیز است. خیلی از آنها بدون اطلاع کافی نظر می‌دهند یا اینکه می‌شود ردپای تنگ‌نظری را در اظهارات‌شان دید. مثلا کافی است تعدادی از مصاحبه‌های این سالیان بهروز رهبری‌فرد را مرور کنید. استاد از علی دایی شاکی بود، از برانکو راضی نبود، کالدرون را قبول نداشت، موفقیت‌های یحیی گل‌محمدی را شانسی می‌دانست و حالا هم نوبت اوسمار ویرا شده که همین صابون به بدنش بخورد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس به گل‌گهر ببازد به خاطر تصمیم اوسمار است!

رهبری‌فرد در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش گفته فرصت کافی برای تماشای مسابقات را ندارد، اما با این حال فوتبال پرسپولیس اوسمار را «علی‌اکبری» توصیف کرده! حالا اینکه ندیده نظر می‌دهی یک بحث است، اما خداوکیلی باشگاه کدام مربی را بیاورد تا شما راضی شوی؟ انصافا کلوپ بیاید، رضایت می‌دهی؟ به خدا اگر بدهی!

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1227315 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • کاردار ایران در مصاحبه با گاردین: تله جنگ اسرائیل برای غرب
  • امیری فر: واکنش احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل برای رفع تکلیف بود /امیدوارم سرعقل بیاید
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس