Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:52:31 GMT

اندازه گیری متابولیسم بدن با ردیاب هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۲۳۸۰

اندازه گیری متابولیسم بدن با ردیاب هوشمند

ردیاب تناسب اندام (Lumen) ادعا می کند وضعیت متابولیسم بدن انسان را تنها با یک نفس اندازه گیری کرده و اطلاعات مربوط به سوخت و ساز کربوهیدرات ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. این گجت همزمان توصیه هایی غذایی در رسیدن به اهداف متعالی سلامت و تناسب اندام به کاربر ارائه می دهد. بیتا میرعظیمی

ایران آنلاین /به گزارش تاک اندروید، در سال های اخیر شاهد افزایش تولید و عرضه دستگاه های فناورانه در حوزه سلامت مردم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوب ترین این دستگاه ها، ردیاب های تناسب اندام هستند که طی این سال ها در حوزه اندازه گیری فعالیت های بدن از جمله ضربان قلب توسعه چشمگیری داشته اند.

در حال حاضر ردیاب تناسب اندام جدیدی با نام Lumen طراحی و تولید شده است که ادعا می کند وضعیت متابولیسم بدن انسان را تنها با یک نفس اندازه گیری می کند.

کاربر با در دست گرفتن این گجت اکسیژن موجود در ریه های خود را به داخل دستگاه منتقل کرده و منتظر ارزیابی وضعیت متابولیسم بدنش می ماند.

سطح CO2(دی اکسید کربن) موجود در تنفس کاربر در این ردیاب اندازه گیری شده و بر اساس حجم ورود اکسیژن به داخل، مصرف سوخت و ساز متابولیسم بدن ارزیابی می شود.

داده های ثبت شده نشانگر میزان سوخت و ساز کربوهیدرات ها در بدن کاربر است. اطلاعات ثبت شده از طریق اپلیکیشنی به کاربر ارسال شده و توصیه های غذایی و حتی توصیه غذایی خاص و ویژه برای کاهش وزن، بهینه سازی تمرینات و رسیدن به اهداف عالی سلامت از جمله تناسب اندام به کاربر ارائه می شود.

این محصول با هر بار استفاده ، فعالیت ها و وضعیت متابولیسم روز گذشته بدن را ارزیابی کرده و داده ها را به نمایش می گذارد.

در حال حاضر قیمت خرده فروشی این دستگاه تناسب اندام 299 دلار تخمین زده شده و پیش بینی شده است که تا ماه فوریه 2019 به بازار عرضه شود.  

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از اُ ژوگو؛ مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است.

همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

دیگر خبرها

  • شش اشتباه رایج در روند کاهش وزن
  • دستگاه پرورش هوشمند گیاهان طراحی شد
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • تناسب و ضرورت دو اصل مهم در دفاع مشروع حق طبیعی یک کشور است
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • درمان افسردگی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد