Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار جدید کهگیلویه در اولین مصاحبه رسانه‌ای خود به سوالات ایلنا پاسخ داد.

جعفر نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج اظهارداشت: متاسفانه کهگیلویه از بحث قومیت‌گرایی و طایفه‌گرایی خیلی ضرر کرده و تصمیم دارم با تعامل با نماینده مجلس و گروه‌های سیاسی عامل توسعه و پیشرفت این شهرستان باشم.

فرماندار کهگیلویه پیگیری تخصیص اعتبارات و فعال کردن پروژه‌های عمرانی را از وظایف خود دانست و خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید ایجاد رونق تولید با هدف ایجاد اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ایجاد اشتغال به بخش‌خصوصی توجه ویژه خواهیم کرد و بخش تولید را رونق داده تا بتوانیم مهاجرت‌ها را کم کنیم.

وی رونق کسب و کار در کهگیلویه برای جلوگیری از مهاجرت‌ها را ضروری خواند و یادآورشد: البته در این بین نیارمند همراهی مردم و مسوولان هستیم. درگیر مسائل سیاسی در این شهرستان نخواهم شد و تلاش می‌کنیم وارد این مسائل نشویم و با همه جریان‌های سیاسی تعامل داشته باشیم.

نیکبخت با تاکید بر اینکه برای توسعه کهگیلویه تمامی جریان‌های سیاسی باید با دولت همراهی کنند، تصریح کرد: اگر جریان‌های سیاسی با ما تعامل نکنند من اصلا به جریان‌های سیاسی ورود نخواهم کرد.

وی گفت: همراهی مردم و مسوولان رمز موفقیت ما در کهگیلویه خواهد بود زیرا یک نفر به تنهایی نمی‌تواند موفقیت ایجاد کند.

فرماندار کهگیلویه انتظار خود از جریان‌های سیاسی را کنار گذاشتن حاشیه‌ها و سلایق سیاسی این جریان‌ها ذکر و ادامه داد: برای توسعه کهگیلویه تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید گرایشات سیاسی را کنار گذاشته تا بتوانیم کنار هم نسبت به پیشرفت و توسعه این شهرستان اقدام کنیم.

نیکبخت درباره مدیران شهرستانی کهگیلویه هم اظهارداشت: مدیران شهرستانی باید منظم و پای کار بوده و از سویی پیگیر مسائل و پروژه‌های عمرانی خود باشند.

وی افزود: به عزل و نصب مدیران خیلی معتقد نبوده و انتخاب مدیران آینده کهگیلویه براساس شایستگی، کاردانی، تعهد و تخصص صورت می گیرد.

فرماندار کهگیلویه، گرایشات سیاسی را ملاک انتخاب مدیران آینده این شهرستان ندانست.

نیکبخت در پاسخ به این سوال که اگر جریان‌های سیاسی با شما در کهگیلویه همراهی نکنند چه خواهیدکرد؟ گفت: بالاخره یک‌گروهی با ما همراهی خواهد کرد و همه منفی فکر نمی‌کنند و کسانی هستند مثبت فکر کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایجاد اشتغال توسعه و پیشرفت کسب و کار مهاجرت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟