Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:07:57 GMT

مشکل بزرگ زنان خانه دار حل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۳۳۲۸

مشکل بزرگ زنان خانه دار حل شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، جاروبرقی های هوشمند را که می توان جزو برترین ابزارها برای نظافت خانه دانست را نمی توان با هم یکی دانست. از قوی ترین ابزارهای نظافت این روزها دستگاه ilife a4s است.

اما این محصول چه ویژگی هایی دارد؟

این جاروبرقی هوشمند نه تنها گردگیری می کند، بلکه نظافت نیز انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای استفاده از این جاروبرقی تنها کافی است این روبات را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا کار خود را با کمترین نقص انجام دهد. این ربات نیازی به ناظر انسانی ندارد.برنامه این ربات به شکل هوشمند و اختصاصی طراحی شده است. فناوری مرتبط به سیستم پاک کنندگی  این روبات ویژه است. این جاروبرقی رباتیک می‌تواند همه سطوح را از فرش و موکت گرفته تا موزائیک و سنگ و… را بدون نقص تمیز کند. این ربات نقص حرکتی و محدودیت چرخشی ندارد. این ربات برای عبور از روی پرزهای فرش با مشکل مواجه نمی شود. روبات هوشمند به سنسورهایی هوشمند مجهز است. به این ترتیب در طول حرکت در خانه، به هیچ یک از مبلمان، آباژور و سایر وسایل موجود در خانه برخورد نمی‌کند. با کمک این سنسورها، جاروبرقی روباتیک هرگز در گوشه‌ها و زوایای خانه گیر نمی‌افتد. این ربات هوشمند از پله سقوط نمی‌کند. در نمونه‌های پیشین جاروبرقی‌های روباتیک، کاربران مجبور بودند گاه خود وارد عمل شده و روبات را به صورت دستی از دردسر نجات دهند. روبات هوشمند  با هر بار شارژ تا ۱۴۰ دقیقه  کار می کند. این محصول  با بهای ۱۹۲ دلار راهی بازار می شود. این روبات یک پد ویژه برای شارژ شدن.

 

 

یک جاروبرقی خوب ویژگی‌های مختلفی دارد. ویژگی‌هایی مثل قدرت بالای موتور، توان خروجی بالا، مکش عالی، صدای کم و ظرفیت بالای کیسه‌ی جاروبرقی.

جارو کشیدن و نظافت یکی از کارهای تکراری و ضروری است. وقت و انرژی زیادی را هم تلف می‌کند. جابجا کردن یک جاروی چند کیلویی و کشیدن آن به این طرف و آن طرف هم کار خسته کننده‌ای است. اینها دلایل اصلی تولید یک جارو برقی کاملاً خودکار است که به صورت هوشمند و بدون دخالت انسان، کار نظافت را انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان خانه دار حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها یکی از آفت‎های بزرگ بازار مسکن کشور است، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک بانک‌هایی باشد که قرار است مردم را خانه‌دار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با سیدخلیل منبتی، مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‎ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: مهم تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه‎‌دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎کن شود.

وی افزود: مهم ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست؛ وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد، کالا را وارد بازار می‌‎کند. مسئله مسکن نیز از این قبیل است و ساخت محدود خانه به موازات معطل نگه‎داشتن نیاز مردم کار را به جایی رسانده که برخی افراد به هر قیمتی که بخواهند، مسکن خود را ارائه می‎‌‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنگاه‌‎داری بانک‎‌ها یکی از آفت‎های بزرگ بازار مسکن کشور است. اینجور که این‎ها رفتار می‌‎کنند، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک همین بانک‎هایی باشد که قرار است مردم را خانه‎دار کنند. اینجاست که می‎‌گوییم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎ گونه‎ای میدان‎داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند.

شش ‎هزار  واحد مسکونی در مرحله تکمیل

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های ساخت مسکن گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی درحال ساخت است. علاوه بر این، عملیات عمرانی 3500 واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون، بیش از 26 هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده‌ که هم‌اکنون فرایند ساخت در آن‌ها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از 697 میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه