Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشعل ششمین المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات یزد امشب با حضور مسئولان و ورزشکاران در یزد روشن شد. ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، امشب با حضور مسئولان استان یزد و جمعی از ورزشکاران مشعل ششمین المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات یزد در سالن ورزشی 9 دی روشن و رقابت‌های این دوره به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری المپیادهای ورزشی امری بسیار ضروری در سطح کشور است اظهار داشت: هر چه ما با صلابت تر و شاداب در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنیم مطمئناً شکست دشمن را می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری برای نابودی جمهوری اسلامی انجام داده که با وجود جوانان غیور ایرانی این امر به تحقق نرسیده و هیچ‌گاه نیز به تحقق نمی‌رسد.

حضور خدام حرم مطهر رضوی در آئین افتتاحیه، اجرای حرکات رزمی، اجرای سرود و همچنین رژه تیم‌های وزشی از جمله برنامه‌های ششمین المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات یزد بود.

در این دوره از مسابقات، بیش از 2 هزار ورزشکار در رشته‌های تکواندو، کاراته، تنیس روی میز، ووشو، جودو، تیراندازی، تیراندازی باکمان، شنا، دوومیدانی، کشتی و کشتی پهلوانی و باستانی و پهلوانی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش تسنیم؛ ششمین المپیاد ورزشی بسیج و محلات استان یزد در 12 رشته انفرادی و تیمی به همت و همکاری باشگاه مقاومت بسیج استان یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، اداره کل ورزش و جوانان استان به مدت دو روز به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت