Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم برگزاری جشنواره‌های فرهنگی با هدف توسعه کسب و کار و ایجاد مشاغل به ویژه در روستاهای حریم تهران گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی همراهی و همدلی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در نخستین جشنواره شاتوت و محصولات محلی دهستان سلوقان ضمن تاکید بر ارزشمند بودن برگزاری جشنواره‌های فرهنگی به ویژه در روستاهای حریم تهران افزود: سال 1357 تولیدات کشاورزی ما 23 میلیون تن در کشور بود و امروز به بالای 130 میلیون تن در سال افزایش پیدا کرده است و این دستاورد بزرگ به همت دستان توانمند مردم به ویژه قشر روستایی، کشاورز و عشایر رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی شاهد افزایش چشمگیر تولیدات کشاورزی در کشور هستیم که سال‌هاست مشکل خشکسالی گریبان مردم ما را گرفته است اما همت و تلاش ملت ایران موجب شده که بتوانند چنین دستاوردهای بزرگی را رقم بزنند.

وی تاکید کرد: نه‌تنها در حوزه کشاورزی بلکه در حوزه‌های دیگر شامل فولاد، تولید سیمان و تولید برق شاهد افزایش تولید بوده‌ایم که البته امروز با قطعی برخی مناطق به علت گرمای هوا و افزایش مصرف مواجه هستیم. روزی در کشور تنها هفت هزار مگاوات تولید برق داشتیم اما امروز تولید برق به 65 هزار مگاوات رسیده که البته 58 هزار مگاوات در حال تولید و مابقی به دلیل کاهش تولید برق از سدهای برق‌آبی در فصل گرما کاهش پیدا کرده است.

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم توسعه مشاغل در روستاهای حریم تهران به ویژه مشاغلی که به حوزه گردشگری مربوط است، افزود: باید محصولات روستاییان به ویژه روستاهای حریم تهران که هر یک محصول ویژه‌ای را تولید می‌کنند به شهروندان تهرانی معرفی شوند. بی‌تردید برگزاری جشنواره‌های فرهنگی می‌تواند همراهی و هماهنگی مردم تهران با روستاهای اطراف را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان