Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@19:27:59 GMT

توقف پرسپولیس برابر شهرداری ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۴۳۷۴

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار تدارکاتی برابر حریفش متوقف شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیداری تدارکاتی عصر امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف شهرداری ماهشهر رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برانکو در آغاز بازی تیمش را با ترکیب راداشویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و علی علیپور به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در آغاز نیمه دوم تمام بازیکنان را از زمین خارج و بازیکنان جدید را به زمین مسابقه فرستاد.

علیرضا بیرانوند نیز امروز برای اولین بار در فصل جاری در ترکیب پرسپولیس بازی کرد.

علی پروین و حمیدرضا گرشاسبی از مهمانان ویژه این بازی بودند.

حدود 1500 هوادار بازی امروز را از نزدیک تماشا کردند. آنها با شعارهایی به شدت علی پروین را مورد تشویق قرار دادند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش پرسپولیس شهرداری ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه برای بازی مهم تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منوط به همراه داشتن کارت مکمل اعلام کرد.

رضا وریجی‌ درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حضور اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

وریجی اضافه کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس بگیرند.

وی‌ با قدردانی از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب رسانه درزمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم رده دومی پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!