Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد، ساعت ۱۵:۲۶ دقیقه عصر روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو به دو تن از پاکبانان شهر خرم‌آباد به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع‌رسانی شد که نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۴ آتش‌نشانی خرم‌آباد سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور نیروهای سازمان در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دو نفر از پاکبانان زحمت‌کش شهرداری که در حین انجام‌وظیفه در خیابان شصت متری حوالی پل ۹ دی بودند برخورد کرده که متاسفانه یکی از پاکبانان در دم فوت کرده و زحمات نیرو های اورژانس برای باز گرداندن وی به زندگی بی نتیجه ماند و نفر دوم نیز به شدت زخمی شد.

همچنین خودرو موردنظر پس از برخورد با پاکبانان به علت سرعت‌بالا به بلوار و سپس به یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرده و متوقف می شود.

نیروهای آتش‌نشانی ضمن تحویل مصدوم حادثه به عوامل اورژانس ۱۱۵ برای انتقال به بیمارستان، ایمن سازی محیط حادثه را به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی انجام دادند.

درگذشت این پاکبان در سانحه تصادف موجب تاسف و تاثر شد که ضمن تسلیت این ضایعه دل‌خراش به بازماندگان از درگاه ایزد منان برای این نیروی خدوم شهرداری غفران واسعه الهی و برای خانواده‌ وی صبر و شکیبایی مسئلت ‌داریم، همچنین برای پاکبان مصدوم شده حادثه آرزوی صحت و سلامتی داریم.

کد خبر 4351736

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی خرم آباد خرم آباد سانحه تصادف بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند سانحه تصادف خرم آباد حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد نعمتی در سخنانی، اظهار داشت: در پی اعلام سقوط مردی میان‌سال به داخل چاه خشک و بدون آب به عمق ۲۵ متر، مأموران ایستگاه دومنظوره شماره دو آتش‌نشانی خرم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح جزئیات این عملیات افزود: مردی میان‌سال در این حادثه به دلیل تاریکی هوا به قعر چاه سقوط می‌کند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به‌محض دریافت این خبر بی‌درنگ گروه امداد و نجات این سازمان را برای امدادرسانی به فرد حادثه‌دیده به ابتدای جاده خرم‌آباد - پلدختر اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانانی خرم‌آباد، بیان کرد: آتش‌نشانان به‌سرعت و با درنظرگرفتن سست بودن خاک اطراف چاه باتوجه‌به بارش باران با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و نصب کارگاه، خود را به این شخص رسانده و به خارج از چاه منتقل کردند.

کد خبر 6099654

دیگر خبرها

  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق