Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و نخستین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان، فضای باغ بهشت و گلزار شهدای همدان به بوی معطر حرم شمس الشموس با حضور خادمین حرمش آکنده شد.

این مراسم معنوی با حضور پر شور و باشکوه خانواده شهدا، مسئولین سپاه استان و ناحیه همدان، مردم ولایت مدار همدان و مشتاقان امام هشتم و اهل بیت(ع) که افتخار میزبانی خادمان امام رئوف و کاروان زیر سایه خورشید را داشتند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرق متبرك امام رضا (ع) كه توسط خادمان مرقد مطهر آن حضرت حمل می‌شد در میان استقبال گسترده عاشقان امام رضا(ع) در یك فضای كاملا روحانی و معنوی قرار گرفت و بار دیگر فضای استان همدان به شمیم حضرت سلطان علی ابن موسی الرضا(ع) معطر شد.

مردم شهید پرور و شیفته اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) با حضور پرشور خود عشق و ارادت جاودانه خود نسبت به اهل بیت(ع) را به منصه ظهور رسانده و در جوار شهدا با نجوای «رضا؛ رضا» دل‌ها را روانه مشهد مقدس کردند.

با مدیحه‌سرایی توسط یکی از خادمین رضوی و اهتزاز پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت توسط کاروان خادمین حرم حضرت امام رضا (ع)؛ حاضرین با سوز و نیازی خالصانه مست عطر حرم رضوی شده و به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها رفتند.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهیدان مجید صانعی، شهید غفاری، شهید بشیری و شهید تازه تفحص شده شهید مهراب سهرابلویی، خادمین حرم عطر رضوی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و سینه‌خیز بر چادر مادر شهید «سهرابلویی» بوسه زدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهید «سهرابلویی» از شهدای بسیجی غواص عملیات کربلای 4 گران 55 لشکر سپاه انصارالحسین(ع) متولد شهرستان قهاوند در سن 18سالگی در دی ماه سال 65 در اروند کنار به شهادت رسید و چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص پیدا و پس از احراز هویت و انجام آزمایشات DNA شناسایی شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دهه کرامت خادمان رضوی زیر سایه خورشید همدان گلزار شهدا شهید سهرابلویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود

احمد محمدی زاده در نشست مسئولان استان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته و امسال، تمرکز فعالیت‌های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت در استان بوشهر، در مدارس و دانشگاه هاست.

وی افزود: پارسال با اقداماتی که آموزش و پرورش با همکاری سپاه انجام داد، حال و هوای مدارس و دانشگاه‌ها به سمت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت رفت و در ۶۰ مدرسه شهر بوشهر میزبان شهدای گمنام بودیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بسیاری از مدارس استان بوشهر، مراسمات یادواره شهدای دانش آموزی و شهدای فرهنگی با کیفیت مطلوبی برگزار شد که امسال نیز تداوم دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه، مقام معظم رهبری بر تجلیل از همسران شهدا تاکید دارند گفت: این مهم در استان بوشهر، جزو اولویت هاست و برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه آزادگان ابراز داشت: سال گذشته، آزادگانی که در رژیم منحوس پهلوی شکنجه شدند، تجلیل شدند و امسال این موضوع با شتاب بیشتری ادامه دارد.

استاندار بوشهر در ارتباط با واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: باید تا پایان امسال واگذاری زمین به تمام فرزندان و همسران شهدا و نهایتا ایثارگران با دقت و حساسیت انجام شود.

وی اضافه کرد: در استان، کار‌های خوبی در واگذاری زمین انجام شده و باید شتاب بیشتری به موضوع داده شود.

محمدی زاده تصریح کرد: به اندازه کافی زمین در استان بوشهر داریم که به شهر‌ها الحاق شده و مشکلی در واگذاری زمین نداریم.

وی با بیان اینکه به حوزه‌های هنری ماندگار در عرصه ایثار و شهادت، کمتر پرداخته شده گفت: مردان بزرگی مثل شهید ماهینی، شهید ستاری، شهید دوران، شهید یاسینی، شهید بابایی و شهید مهدوی و شهید حمایتی و ... از شهدای شاخصی هستند که باید در سطح ملی معرفی شوند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه به نوکری کردن خانواده شهدا افتخار می‌کنیم خاطر نشان کرد: مدیران استان بوشهر، همواره قدردان شهدا هستند و هر کاری برای این خانواده شهدا کنیم، باز هم کم است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان