Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور، شامگاه امروز (پنجشنبه، بیست و هشتم تیر ماه) در سایت ورزش برج میلاد برگزار شد.

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: مددجویان دارای مهارت و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دوره‌های مهارت آموزی را سپری کرده‌اند، با دریافت تسهیلات قرض الحسنه ویژه اشتغال زایی توانمند شده و هم اکنون مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تسهیلات اشتغال زایی برای هر یک از مددجویان تحت سازمان پوشش بهزیستی دارای مهارت، وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: باز پرداخت وام قرض الحسنه مددجویان دریافت کننده تسهیلات یک سال پس از شروع به کار آن‌ها شروع خواهد شد.

بیات نژاد یادآور شد: نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور، با هماهنگی معاونت اجتماعی شهرداری تهران برپا شده است و غرفه‌های فوق به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بیش از یکصد مددجوی توانمند شده سازمان بهزیستی کشور در این نمایشگاه به عرضه محصولات تولیدی خود می‌پردازند و تولیدات فوق از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: این نمایشگاه در وهله نخست برای تحقق منویات رهبری در جهت اشتغال و حمایت از کالای ایرانی بر پا شده است و همچنین به نمایش گذاشتن توانمند شدن مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه است.

بیات نژاد تاکید کرد: مددجویان تحت پوشش بهزیستی که وام قرض الحسنه اشتغال زایی را دریافت کرده‌اند در صورتی که در انجام کار از دیگر مددجویان تحت پوشش بهزیستی استفاده کرده و در ایجاد اشتغال برای آن‌ها قدم بردارند، به طور ویژه مورد حمایت بهزیستی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: کارآفرینان و مدیران سایر مجموعه‌های خصوصی و دولتی در صورت به کارگیری مددجویان توانخواه و معلول سازمان بهزیستی کشور نیز مورد حمایت بهزیستی واقع می‌شوند و بهزیستی در جهت تشویق آن‌ها، حق بیمه مددجویان به کار گرفته شده را به طور کامل تا ۵ سال پرداخت خواهد کرد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: مبحث برپایی نمایشگاه محصولات و تولیدات مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان تهران، مورد استقبال سایر مددجویان در استان‌های مختلف کشور قرار گرفت و در این نمایشگاه تعدادی از غرفه‌های عرضه محصولات در اختیار مددجویان توانمند شده غیر تهرانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد