Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@12:09:10 GMT

150 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۴۴۹۸

150 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور راه اندازی شد



رویداد۲۴ انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در نشست شورای اجتماعی و فرهنگی جنوب استان کرمان افزود: یکی از اقدامات پیشگیرانه ما این بود که مدل فعالیت پایلوتی را در بهزیستی کشور ارائه کردیم و طرح اجباری کردن غربالگری ازدواج از جمله این طرحها بود که آثار خوبی در کشور داشت.
وی با تاکید بر ارتقای اورژانس اجتماعی در جنوب کرمان با توجه به پیشانی بودن این منطقه اظهار داشت: تعداد نیروهای اورژانس اجتماعی این مجموعه در جیرفت به 2 برابر افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به سهمیه های کمک ازدواج در سطح کشور بیان کرد: در سال جاری 150 سهمیه برای جیرفت و عنبرآباد علاوه بر سهمیه سالانه اعطا می شود.
محسنی بندپی همچنین اظهار داشت: از فروردین ماه سال آینده در جیرفت و عنبرآباد، یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: سه هزار و پنج پشت نوبتی را در شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد به زودی تحت پوشش بهزیستی قرار خواهند گرفت.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: در راستای بالا بردن سطح آگاهی های افراد، خدمات مشاوره ای و آزمایشات ژنتیک را برای همه خانواده های که یک معلول دارند رایگان می کنیم تا از تولد بچه های معلول جلوگیری شود.
سازمان بهزیستی کشور با داشتن 22 هزار نیروی متخصص، تخصصی ترین سازمان در امورپیشگیری از آسیب های اجتماعی به شمار می رود.
شهرستان جیرفت با بیش از 320 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
جنوب استان کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر یک سوم استان کرمان را شامل می شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اورژانس اجتماعی بهزیستی فرهنگ پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟