Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:22:09 GMT

جزئیات حادثه ریزش ساختمان در پیشوا

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۴۵۶۴

مدیر آتش نشانی شهرداری پیشوا ضمن تشریح جزئیات حادثه ریزش ساختمان ۲ طبقه در این شهر، از تخریب ساختمان های اطراف خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ساعت ۱۶ ریزش یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان «فلسطین» ، کوچه «قدس ۵» به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی پیشوا اطلاع داده شد، که بلافاصله ماموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ماموران آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه با نشست یک ساختمان فرسوده و قدیمی مواجه شدند، گفت: این حادثه در پی نشست چاه فاضلاب رخ داده و دیوارهای ساختمان ترک برداشته بود.

مدیر آتش نشانی شهرداری پیشوا اضافه کرد: با توجه به اهمیت حادثه و خطر بالقوه ای که وجود داشت، بلافاصله مسئول ستاد مدیریت بحران فرمانداری پیشوا در محل حضور یافت و چون ملک در حال تخریب بود، ساکنان منازل هم جوار و اثاثیه ای که ممکن بود، تخلیه شد و حدود ۲۰ دقیقه بعد نیمی از این ساختمان فرو ریخت و نیم دیگر ساختمان نیز با لودر و بیل مکانیکی حضور عوامل خدماتی و نیروهای انتظامی تخریب شد.

اصغری ادامه داد: در حال حاضر در حال ایمن سازی محل و باز کردن معبر هستیم.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و یا تلفات جانی نداشت و چون ملک اجاره بوده است، خسارت مالی نیز بر عهده صاحبخانه است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد