Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر کریمان در پاسخ به این سوال که آیا مجری این شبکه، خارج از عرف برنامه‌سازی و ساختار شبکه سه از موسسه لغو مجوز شده ثامن‌الحجج پولی دریافت کرده است، اظهار داشت: موضوع احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و چندین عنوان برنامه ساخته شده، یک کار مشترک و اسپانسری بوده و همه موارد در چارچوب و ضوابط مشخص صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمان تاکید کرد: این موسسه حدود ۵۰۰ شعبه داشته و در حال فعالیت بوده است؛ اینکه بعدا دچار آسیب شده و جلوی فعالیت آن گرفته شده؛ داستان دیگری است.

وی افزود: پس از لغو مجوز، مجوز پخش تبلیغات آن در تلویزیون هم گرفته شد، احسان علیخانی صرفاً با معرفی مجموعه سیما،کاری را انجام داده و این‌ها با نظارت و کنترل شبکه بوده است، کما اینکه مراجع ذی صلاح هم نسبت به این قضیه اطلاع پیدا کرده‌اند، پس به نظر می‌رسد این شتابزدگی در قضاوت و انتشار خبر ناقص، بیشتر یک کار ژورنالیستی و رسانه‌ای است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان گفت: شخص احسان علیخانی و همچنین سازمان صداوسیما پیگیر مطلب منتشر شده از طریق مراجع قضایی هستند و قطعاً تا شفاف‌شدن دقیق ماجرا دست از پیگیری بر نخواهند داشت.

به گزارش فارس، روزنامه شرق روز گذشته در گزارشی با تیتر «ردپای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌الحجج» نوشته بود: ثامن‌الحجج به مجری معروف دیگر تلویزیون «ا.ع» هم بی‌توجه نبوده و به حساب او هم سه میلیارد تومان در قالب هزینه تبلیغات واریز کرده است.

این گزارش بازتاب بسیاری در فضای مجازی مجازی داشت و با انتقادهای متعدد از سوی کاربران مواجه شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست