Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ادعای دروغ مرد میانسال مبنی بر اینکه خواهرزاده همسرش روی او اسید پاشیده در تحقیقات پلیسی فاش شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، روز 15 تیر این مرد به پلیس Police مراجعه کرد و در حالی که قسمتی از دست و صورتش با اسید سوخته بود گفت: خواهرزاده 23 ساله همسرم و دوستش روی من اسید پاشیده‌اند.
وی در تشریح ماجرا گفت: من با همسرم از چند ماه قبل اختلاف شدید داریم و می‌خواهیم جدا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با وانت بارم در حال رانندگی بودم که دو پسر جوان سوار بر یک دستگاه پژو پارس سد راهم شدند و در یک درگیری خیابانی روی من اسید پاشیدند.
وی در ادامه تحقیقات، انگیزه خواهرزاده همسرش را انتقام‌جویی از وی به‌دلیل اختلافی که با خاله‌اش دارد، عنوان کرد. به این ترتیب با ثبت این اظهارات، مأموران در گام بعدی به سراغ خواهرزاده مصدوم رفتند و او را دستگیر کردند.
سرهنگ «محمدرضا آمویی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: نخستین بررسی‌ها از پسر جوان نشان داد که در این حادثه Incident او و دوستش از سوی این مرد هدف اسیدپاشی قرار گرفته‌اند و دوستش در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار دارد.
این پسر 23 ساله در حالی که منکر اسید پاشی بود گفت: شوهر خاله‌ام قصد این کار را داشته اما وقتی با مقاومت من و دوستم رو به رو شد اسید را روی دوستم ریخت و خودش نیز تا حدودی آسیب دید.
با ثبت اظهارات این فرد، مأموران، دایره تحقیقاتی خود را گسترده‌تر کردند و در بررسی میدانی و گرفتن اظهارات شاهدان و همچنین تحقیقات فنی دریافتند که ادعای پسر جوان صحت داشته و شوهرخاله‌اش اقدام به اسیدپاشی کرده و با شکایت واهی به پلیس سعی در گمراه کردن مأموران داشته است. با روشن شدن موضوع، مأموران آگاهی بار دیگر سراغ مرد 40 ساله رفتند و او در برابر شواهد و قراین به اسیدپاشی اعتراف کرد. این فرد پس از معرفی به دستگاه قضایی، با قرار وثیقه راهی زندان Prison شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات دستگیری مربی منحرف در شیراز + عکس قربانی

اولین عکس از 2 جوانی که در درگیری با اشرار زاهدان به شهادت رسیدند

وحشت مردم اصفهان از صداهای انفجارهای مهیب / علت صداها مشخص نیست!

شکایت مهران مدیری به خاطر ادعای دریافت هدیه میلیاردی

اقدام عجیب عروس خانم با ساقدوش داماد / جشن بهم ریخت + تصویر

ناگفته‌های جذاب هکر پیج «عرب اسپورت» و «مریم رجوی» / ترامپ از هکرهای ایرانی می ترسد! + عکس

راز هولناک قتل دختر 10 ساله بوشهری

بلای وحشتناکی که مار کبری بر سر عارف غفوری شعبده باز معروف ایرانی آورد + تصاویر

ماجرای فایل صوتی غیراخلاقی نماینده مجلس با یک زن !

تجاوز وحشیانه خواننده پاپ به دختر تهرانی در دربند + تصاویر و جزئیات دستگیری

تجاوز ابوبکر بغدادی به مردان زندانی /  دختر امریکایی از تجاوز وحشیانه گفت

در پارتی شبانه گنده لات های مازندران چه گذشت؟! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی پلیس Police حادثه Incident زندان Prison بازداشت مرد اسید تحقیقات پلیسی همسرش عکس ایران قتل فیلم حوادث دستگیر شد پسر حوادث تهران فروش خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • این اسید لاغرتان می‌کند