Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@08:00:23 GMT

ضرب‎وشتم دانشجوی معترض از سوی محافظ «ماکرون»!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۴۸۶۷

رئیس جمهوری فرانسه از بابت واکنش نامناسب به سوءرفتار یکی از محافظین خود، با انتقاد شدید مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، رفتار غیرانسانی یکی از محافظین امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه و از آن بدتر، واکنش نه‌چندان جدی کاخ الیزه به این موضوع، با انتقاد شدید مردم و احزاب اپوزیسیون این کشور مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است انتشار ویدئویی از «الکساندر بنالا» از نیروهای امنیتی ماکرون که تاریخ آن به اول ماه میلادی می و روز کارگر بازمی‌گردد، وی را در حالی که کلاه‌خود نیروهای پلیس را به سر دارد، درحال ضرب و شتم یک دانشجوی معترض نشان می‌دهد!

اما آنچه که بیشتر مایه عصبانیت مردم شده این است که کاخ الیزه در پاسخ به سوءرفتار این نیروی امنیتی، وی را به مدت ۲ هفته از کار تعلیق کرده و مدعی است عدم پرداخت حقوق و تغییر مسئولیت‌های فرد خاطی جدی‌ترین تنبیهی است که تاکنون کاخ ریاست جمهوری فرانسه برای یکی از کارکنان خود در نظر گرفته است!

از سوی دیگر، یک مقام قضائی نیز گفت که در سطح مقدماتی تحقیقاتی پیرامون اعمال خشونت از جانب فردی که دارای پست خدمات دولتی است، انجام خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • دستگیری دانشجوی معترض آلمانی به جرم مخالفت با نسل کشی در غزه
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی